Lindeberg Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Någon som kan hjälpa mig att få loss plug-in chainern i ett eget fönster? Jag vet att den har varit så förut, bara inte hur jag ska bete mig. Tacksam för hjälp.
Lindeberg Postat 28 maj 2004 Trådstartare Postat 28 maj 2004 Om det finns några SF-användare här vore jag oerhört tacksam om ni ville berätta hur jag ska bete mig. Som det är nu så kan jag inte komma åt nederkanten på pluggarna. Jag tror verkligen jag läst igenom _allt_ och testat på alla möjliga sätt, men kan bara inte fatta hur jag ska göra. Tacksam för hjälp.
tordA Postat 28 maj 2004 Postat 28 maj 2004 (redigerat) jag använder XP ver. så jag kan inte hjälpa dig, men prova: custcenter sonypictures eller forumen alt. ändra upplösning på skärmen t.ex. från 800x600 till 1024x768 Redigerat 28 maj 2004 av Rockfart
Lindeberg Postat 28 maj 2004 Trådstartare Postat 28 maj 2004 jag använder XP ver. så jag kan inte hjälpa dig, men prova: custcenter sonypictures eller forumen alt. ändra upplösning på skärmen t.ex. från 800x600 till 1024x768 Tackar för svar, men det verkar inte vara någon annan på planeten jorden som har problem med att få loss plugin chainern. Ang upplösningen: Bra tips, men inte det jag är ute efter. Plugin-chainern har varit lös, det är det som är så sjukt. Jag kan bara inte komma på hur man gör. Jag kör win xp.
tordA Postat 28 maj 2004 Postat 28 maj 2004 säkert någon inställning "nå'n stans" hittar du en markering typ: "enable snapping" så avmarkera den och dra rutan till en behaglig plats (mallis )
bonzo Postat 28 maj 2004 Postat 28 maj 2004 I Sound Forge 7 så avmarkerar man Allow floating windows to dock i Options -> Preferences (minns ej om det var så i 6:an).
Lindeberg Postat 28 maj 2004 Trådstartare Postat 28 maj 2004 Tack båda, speciellt Bonzo, det löste problemet!
Disobedient Postat 19 juli 2004 Postat 19 juli 2004 Har haft samma problem. Skitsur var jag där ett tag. Tack.
Pluffo Postat 19 juli 2004 Postat 19 juli 2004 (redigerat) Borde inte hela det här forumet döpas till "dagens i-landsproblem"? 😎 Redigerat 19 juli 2004 av Pluffo
robotapan Postat 19 juli 2004 Postat 19 juli 2004 (redigerat) Borde inte hela det här forumet döpas till "dagens i-landsproblem"? 😎 Syftet med forumet är väl bland annat att medlemmarna ska hjälpas åt med att lösa problem av den här sorten..? EDIT: Om man vill diskutera u-landsproblemen finns det säkert andra forum. Redigerat 19 juli 2004 av robotapan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.