mornel Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 jag får en känsla av att det finns många aprill-folk här det är inte så konstigt att det finns många vädurar och oxar om man räknar 9 månader bakåt. en regnig semester är boven i dramat 😏 Jajemänsan. Jag fyller år imorgon!
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Grattis i förskott får jag väl säga då (kommer glömma det annars 😏). Hur mycket fyller du? 😱
mornel Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 65, det är en extra särskilt speciell dag eftersom att jag går i pension!
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 65, det är en extra särskilt speciell dag eftersom att jag går i pension! Du ser väldigt ung ut för din ålder måste jag säga 😏
Pazo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 jag får en känsla av att det finns många aprill-folk här det är inte så konstigt att det finns många vädurar och oxar om man räknar 9 månader bakåt. en regnig semester är boven i dramat 😉 Jajemänsan. Jag fyller år imorgon! OOOOOHHH!!!! 😏🙂 Grattis 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.