Micke H Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Alla ni som fyller år, posta här! Eller om ni vet någon som fyller år! 😮 Själv läste jag precis att force_fEd fyller år idag! Grattis! 😄😄😎
isotone Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Grattis force_fEd!!! Hade en gång i tiden ett band som hette Forcefed som senare blev Forcefeed som idag heter Seethings. 😮
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Grattis force_fEd! 😄 Nu ska vi bara jaga fatt i ägghuvudet så vi kan baka en forumtårta!! 😮
Micke H Postat 10 mars 2006 Trådstartare Postat 10 mars 2006 😮😄🥰 Om han inte har en prenumeration i handen, vet jag inte om jag skulle bli så glad... 😲 Nå, men var är force_fed dårå? 🥰
Michael Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Vad glad jag blir! Asså ba, ni grabbar ba, ni e för sköna asså va. 😉 Fast om alla som sa grattis köpte mej en öl istället skulle jag vara ännu gladare. 😄 Jag hade varit askalas vid det här laget. Tårtan är grym! KRAMIS! Hade en gång i tiden ett band som hette Forcefed som senare blev Forcefeed som idag heter Seethings. häftigt! jag snodde namnet för några år sen från en låt av Midimiliz. jag skulle vilja byta till michael eller micke här på forumet iofs, men båda är upptagna. bittert att de två tillsammans bara har gjort en post, fast vem vet de kanske lurkar runt och inte skriver något. undrar om man kan övertyga olsberg att få ett av namnen i födelsedagspresent! 😄 ~ fårs
Michael Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 tack pazo 😉 hoppas allt är bra med dej och du äter ordentliga mängder med kaviar och ägg.
Stinkey Zwei Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Den 2: mars är födelsedag för Lou Reed, Jon Bon Jovi, Kurt Wiel och mig. Förutom Texas nationaldag.
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Den 2: mars är födelsedag för Lou Reed, Jon Bon Jovi, Kurt Wiel och mig. Förutom Texas nationaldag. Texas nationaldag??? HAPPY HANDGUN!!
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 tack pazo 🙂 hoppas allt är bra med dej och du äter ordentliga mängder med kaviar och ägg. Jorå allt bra med mig. Sitter bara med en tung förkylning 😏 Gissa vad det var jag åt ca 20 minuter innan du skrev det inlägget? ;P 😛
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 GRATULATIONER till den högvärdige innehavaren av ett E-mu 1616 ljudkort!! 😏
Michael Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Jag fick reda på att Chuck Norris fyller år samma dag som jag. Nu känner jag mig ännu häftigare. Han blev alltså 66 i fredags! GRATTIS CHUCK NORRIS <3 ~ force som återhämtar sig efter två dagars fylleslag
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Jag fick reda på att Chuck Norris fyller år samma dag som jag. Nu känner jag mig ännu häftigare. Han blev alltså 66 i fredags! GRATTIS CHUCK NORRIS <3 ~ force som återhämtar sig efter två dagars fylleslag Lol! 😄
Fnykis Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 (redigerat) Fnykis fyllde år för exakt en månad sen. 🙂 .:Fnykis EDIT: Grattis! Redigerat 12 mars 2006 av Fnykis
Sonnert Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 jag får en känsla av att det finns många aprill-folk här det är inte så konstigt att det finns många vädurar och oxar om man räknar 9 månader bakåt. en regnig semester är boven i dramat 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.