Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Alla ni som fyller år, posta här! Eller om ni vet någon som fyller år! 😮

Själv läste jag precis att force_fEd fyller år idag! Grattis! 😄😄😎

Annons
Postat

Grattis force_fEd!!!

Hade en gång i tiden ett band som hette Forcefed som senare blev Forcefeed som idag heter Seethings. 😮

Postat

Grattis force_fEd! 😄

Nu ska vi bara jaga fatt i ägghuvudet så vi kan baka en forumtårta!! 😮

Postat

😮😄🥰

Om han inte har en prenumeration i handen, vet jag inte om jag skulle bli så glad... 😲

Nå, men var är force_fed dårå? 🥰

Postat

Vad glad jag blir!

Asså ba, ni grabbar ba, ni e för sköna asså va. 😉

Fast om alla som sa grattis köpte mej en öl istället skulle jag vara ännu gladare. 😄 Jag hade varit askalas vid det här laget.

Tårtan är grym!

KRAMIS!

Hade en gång i tiden ett band som hette Forcefed som senare blev Forcefeed som idag heter Seethings.

häftigt! jag snodde namnet för några år sen från en låt av Midimiliz. jag skulle vilja byta till michael eller micke här på forumet iofs, men båda är upptagna. bittert att de två tillsammans bara har gjort en post, fast vem vet de kanske lurkar runt och inte skriver något. undrar om man kan övertyga olsberg att få ett av namnen i födelsedagspresent! 😄

~ fårs

Postat
tack pazo 🙂 hoppas allt är bra med dej och du äter ordentliga mängder med kaviar och ägg.

Jorå allt bra med mig. Sitter bara med en tung förkylning 😏

Gissa vad det var jag åt ca 20 minuter innan du skrev det inlägget? ;P 😛

musik (oregistrerad)
Postat

GRATULATIONER till den högvärdige innehavaren av ett E-mu 1616 ljudkort!!

😏

Postat

Jag fick reda på att Chuck Norris fyller år samma dag som jag. Nu känner jag mig ännu häftigare. Han blev alltså 66 i fredags!

GRATTIS CHUCK NORRIS <3

~ force

som återhämtar sig efter två dagars fylleslag

Postat
Jag fick reda på att Chuck Norris fyller år samma dag som jag. Nu känner jag mig ännu häftigare. Han blev alltså 66 i fredags!

GRATTIS CHUCK NORRIS <3

~ force

som återhämtar sig efter två dagars fylleslag

Lol! 😄

Postat (redigerat)

Fnykis fyllde år för exakt en månad sen. 🙂

.:Fnykis

EDIT: Grattis!

Redigerat av Fnykis
  • 5 veckor senare...
Postat

jag får en känsla av att det finns många aprill-folk här

det är inte så konstigt att det finns många vädurar och oxar om man räknar 9 månader bakåt.

en regnig semester är boven i dramat 😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.