Jump to content
Annons

Det börjar gå dåligt för forumet


Mossman

Recommended Posts

Annons
Flest samtidigt inloggade var 1 den 13 February 2006, 17:12

😱😄

Saxat idag

Detta betyder att det inte varit någon inloggad sedan den 13 feb!!!!!!

kan inte för fem ören förstå mig på hur det öht går att tolka så...

Hur kan man tolka "flest användare samtidigt" som nått annat än "flest användare under en och samma stund"?

Det som det betyder är alltså "antal samtidiga användare har aldrig varit större än 13e feb". Varför det skulle betyda att någon inte varit inloggad sen 13e feb fattar jag inte.

Är jag korkad eller driver ni med mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som det betyder är alltså "antal samtidiga användare har aldrig varit större än 13e feb". Varför det skulle betyda att någon inte varit inloggad sen 13e feb fattar jag inte.

Är jag korkad eller driver ni med mig?

Eftersom det bara var EN som var inloggad vid tidpunkten "flest" hade varit inne så borde det betyda att det varit tomt sedan den 13:e Februari.. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Flest samtidigt inloggade var 1 den 13 February 2006, 17:12

😱  😄

Saxat idag

Detta betyder att det inte varit någon inloggad sedan den 13 feb!!!!!!

kan inte för fem ören förstå mig på hur det öht går att tolka så...

Hur kan man tolka "flest användare samtidigt" som nått annat än "flest användare under en och samma stund"?

Det som det betyder är alltså "antal samtidiga användare har aldrig varit större än 13e feb". Varför det skulle betyda att någon inte varit inloggad sen 13e feb fattar jag inte.

Är jag korkad eller driver ni med mig?

Korkad! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik?

han är nog den enda riktiga människan här, och alla vi andra är AI-scripts med självbilder.

Jag tror att hela forumet är en dröm. Vilken dag som helst kommer musik att vakna och så står Bobby där i duschen... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Flest samtidigt inloggade var 1 den 13 February 2006, 17:12

🙂  😄

Saxat idag

Detta betyder att det inte varit någon inloggad sedan den 13 feb!!!!!!

kan inte för fem ören förstå mig på hur det öht går att tolka så...

Hur kan man tolka "flest användare samtidigt" som nått annat än "flest användare under en och samma stund"?

Det som det betyder är alltså "antal samtidiga användare har aldrig varit större än 13e feb". Varför det skulle betyda att någon inte varit inloggad sen 13e feb fattar jag inte.

Är jag korkad eller driver ni med mig?

Korkad! 😄

så var det ja. Dax å ge sig på spriten igen så de långsammaste hjärncellerna dör.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik?

han är nog den enda riktiga människan här, och alla vi andra är AI-scripts med självbilder.

Jag tror att hela forumet är en dröm. Vilken dag som helst kommer musik att vakna och så står Bobby där i duschen... 🙂

Nej nej!!!

Forumet är det enda verkliga (och Musik då med kanske)

Allt annat är en illusion, precis som i The Matrix, fast annorlunda 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

så var det ja. Dax å ge sig på spriten igen så de långsammaste hjärncellerna dör.

Du får MVG i biologi!

Det är härligt att det är folk som förstår vad den här Charles Darwin försökte säga för att sedan applicera konceptet på saker ur sitt dagliga liv. Jag ska också supa mej smartare ikväll!

Link to comment
Dela på andra sajter

så var det ja. Dax å ge sig på spriten igen så de långsammaste hjärncellerna dör.

Du får MVG i biologi!

Det är härligt att det är folk som förstår vad den här Charles Darwin försökte säga för att sedan applicera konceptet på saker ur sitt dagliga liv. Jag ska också supa mej smartare ikväll!

Supa är överskattat!

men i brist på annat så är det förbannat kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...