nurfen Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Alltså. Jag vill, tillsammans med er, komma på den längsta "kroppsdelskonversationen" som går. Alltså, ett exempel mellan en kille som heter Fötter (antagligen i efternamn) och någon annan lirare, som har en polare som heter Axel: - Fötter! Vad händer? - Axel har hakat upp sej på ryggen! Ge mej allt ni har! Nu!
Per_a_55 Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Du pannan! - sa hälen, har du sett nacken idag. Är du alldeles bakvänd hälen lille sa pannan, där har jag väl inga ögon heller. TYST, sa nacken, jag letar efter knäet, vet ni var han är? Jag vet, sa pekfingret och pekade neråt...
nurfen Postat 9 mars 2006 Trådstartare Postat 9 mars 2006 Hehe.. Ja, vad säger man 😎 Per, jag tror du missade poängen 😱 Grahn däremot kom med ett strålande tillägg! Mer sånt nu!
Danabacken Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 (redigerat) Vad är HUVUD-saken med en sån här tråd? Svar: Att ha tummen mitt i handen! 😄 Redigerat 9 mars 2006 av Danabacken
tordA Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Jössess, man tar sig för pannan, på armslängds avstånd 🙂
Micke H Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Just när man trodde att trådarna inte kunde bli sjukare...bara att lägga benen på ryggen...och kuta till Vadstena...
Christofer Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Huvud-saken är att inte slår ansiktet i knät när man head-bangar
Christofer Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 man bör inta ha foten i munen när man går, om man inte går på händerna
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.