Umemagnus Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Tänkte bara göra lite reklam om den akustiska festivalen som pågår... Hoppas det är ok att slänga in en liten blänkare i denna tråd... Det är ju trots allt en massa bra demolåtar som är med i "tävlingen"... Så ladda ner, lyssna och rösta. Gå in på: https://www.studio.se/index.php?showtopic=22817&st=0 Mvh/ Magnus och Signert,
Pluffo Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Hoppas det är ok att slänga in en liten blänkare i denna tråd... 😱
Signert Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Hoppas det är ok att slänga in en liten blänkare i denna tråd... He he. Fast jag tror de flesta förstår att Umemagnus menar "i detta underforum". 🙂 Jag reagerade inte ens på det förrän du påtalade det - och knappt då heller. 😄
Umemagnus Postat 9 mars 2006 Trådstartare Postat 9 mars 2006 Hoppas det är ok att slänga in en liten blänkare i denna tråd... ahhh.. ok, fattar.. ja, så går det när man slänger sig med ord man inte förstår 😄
Signert Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Vill bara fresta lite: Bättre än melodifestivalen ( som om det vore någon bedrift ) och absolut det bästa startfältet jag har hört i någon Studiofestival. Gå nu genast och rösta! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.