ThomasJ Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 (redigerat) Har setat ett tag idag för att öva lite på mina musikaliska talanger för övrigt är den gjord på ett inbyggt ljudkort o dåliga hörlurar.. mitt andra ljudkort är hus en vän LÅTNAMN:kasta inte sten i glashus ARTIST/GRUPP:ThomasJ(lådan) GENRE:datapop KOMPOSITÖR:ThomasJ(Lådan) PRODUCENT:ThomasJ(Lådan) INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STATUS: lek/övning låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag midipop.mp3 Redigerat 8 mars 2006 av DjBox
ThomasJ Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 (redigerat) hum blidde nå fel på uppladdningen.. du finner spåret Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 8 mars 2006 av DjBox
Danabacken Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 (redigerat) Det var mig en kort snutt. Jag vill ju höra mer. 🙂 jag tycker att du ska köra på i din stil, dehär kan ju bli vad som helst. Låter nästan som det är på väg åt hackemans humorpop! 🙂 kör kör kör! EDIT: AHAAAA! tänkte väl det var nåt skumt 🙂 Redigerat 8 mars 2006 av Danabacken
ThomasJ Postat 8 mars 2006 Trådstartare Postat 8 mars 2006 Det var mig en kort snutt. Jag vill ju höra mer. 🙂 jag tycker att du ska köra på i din stil, dehär kan ju bli vad som helst. Låter nästan som det är på väg åt hackemans humorpop! 🙂 kör kör kör! EDIT: AHAAAA! tänkte väl det var nåt skumt 🙂 hehe.. humorpop är ju roligt:P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.