Neosus Postat 11 januari 2004 Dela Postat 11 januari 2004 (redigerat) Tjena! Lägger upp en låtsnutt. Långt ifrån färdig... Your browser does not support the HTML5 audio tag Edit: Inlägget är nu uppdaterad med en NY snutt. Så alla gamla svar stämmer inte överens med snutten. På begäran.. 😄 Edit: Snutten är gjord nångång på 2005-talet.... 😛 Redigerat 21 juli 2005 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mange Postat 11 januari 2004 Dela Postat 11 januari 2004 Jag hade velat höra en lite "jazzfunky" gående bas här... å efter det där plingelingandet börjar en orgel eller nåt som låter "mm-ba-ba mm-ba"... den hade jag plockat bort 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 januari 2004 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2004 (redigerat) Har bytt till en ny snutt... 😄 Redigerat 21 juli 2005 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Jag vill ju höra Grahn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Jag vill ju höra Grahn! Herregud... om detta inte är veckans avdammning är jag en kopp kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 (redigerat) Haha! Kul att väcka gamla trådar! 🙂 Redigerat 21 juli 2005 av vectro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 21 juli 2005 (redigerat) 🙂 ----------- Redigerat 21 juli 2005 av Grahn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 (redigerat) det var den träigaste Granh-snutt jag INTE hör på lääääänge 😄 Not Found The requested URL /snutt.mp3 was not found on this server. ångervecka/år på uppladdningar ? 🙂 släng in nån snutt nu då... Redigerat 21 juli 2005 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 21 juli 2005 Haha bra idé! ...nu ligger där en ny snutt. ladda ner och lyssna. 🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Ok Pop 😄 det låter data 🙂 har du ingen "riktig" musiksnutt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 21 juli 2005 Ok Pop 😄 det låter data 🙂 har du ingen "riktig" musiksnutt 😎 Jorrå. Jag har på G lite hårdrock... 😎😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Edit: Inlägget är nu uppdaterad med en NY snutt. Så alla gamla svar stämmer inte överens med snutten. På begäran.. 😉 🙂😎😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Grym snutt! Nu vill jag höra snutten anno januari 2004 också! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Jag vill ju höra Grahn! Herregud... om detta inte är veckans avdammning är jag en kopp kaffe. 🙂😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 🙂 Fan, jag älskar snuttar 🙂 Ibland är jag så jävla bra. Jag ska fan börja med regelbundna avdammningar! Vilken snilleblixt jag fick 🙂 Förvänta er fler avdammningar i framtiden 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Augustus Postat 22 juli 2005 Dela Postat 22 juli 2005 (redigerat) Snygg snutt, bra produktion! Första tio sekunder tänkte jag klaga på att du inte hade någon bas eller dynamik, men den kom ju in sen ..vilket för övrigt gav en skön effekt! /J Redigerat 22 juli 2005 av Augustus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pennudd Postat 22 juli 2005 Dela Postat 22 juli 2005 (redigerat) Låter lite tvspels demo ungefär.... Lite för odynamisk. Det känns som om du skulle kunna exprimentera med detta extremt mycket för att få till en riktigt intressant ljudbild. Men det kräv mer fantasi för att väcka mitt (ytterst subjektiva) fulla intresse... 😱 Redigerat 22 juli 2005 av pennudd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 22 juli 2005 Låter lite tvspels demo ungefär.... Lite för odynamisk. Det känns som om du skulle kunna exprimentera med detta extremt mycket för att få till en riktigt intressant ljudbild. Men det kräv mer fantasi för att väcka mitt (ytterst subjektiva) fulla intresse... 🙂 Jaja men den är ju inte ens halvklar.... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 22 juli 2005 Dela Postat 22 juli 2005 Asskön...I like Grahn!!! 😲 Fick så jäkla feeling för låten så jag var bara tvungen att jamma med i funky style på kompgitarren och gjorde dessutom en cool liten melodislinga med distgitarr som jag tycker passar skönt....sorry couldn´t help myself. 😆 Vill höra mer....coola trummor för övrigt...ren klar ljudbil...tummen upp!! Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 22 juli 2005 Asskön...I like Grahn!!! 😲Fick så jäkla feeling för låten så jag var bara tvungen att jamma med i funky style på kompgitarren och gjorde dessutom en cool liten melodislinga med distgitarr som jag tycker passar skönt....sorry couldn´t help myself. 😆 Vill höra mer....coola trummor för övrigt...ren klar ljudbil...tummen upp!! Mvh / djonas Men härregud! Spela in och lägg upp så man får höra då!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 22 juli 2005 Tack ska ni ha för alla svaren förresten! Tack!! 😆😲🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 22 juli 2005 Dela Postat 22 juli 2005 Okejrå...😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 22 juli 2005 Dela Postat 22 juli 2005 Jadu grahnen 😲 detta va ju lite charmigt 🙂 låter som nåt som ett 8-bitars-låt som är uppackad till 16 bit typ 😆🙂 coolers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LDB Postat 23 juli 2005 Dela Postat 23 juli 2005 Fan vad snyggt! Hela jäkla ljudbilden är schysst o svänger som fan! Mera mera... Längre längre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrika Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 Jätteskön! Grymt att bara bryta sådär. Mer! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 Mera, mera! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 (redigerat) Alright Grahn nu ligger mina pålägg i denna tråden. Mvh / djonas Redigerat 24 juli 2005 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2005 Dela Postat 25 juli 2005 VIlken skön snutt Grahn 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rockypop Postat 26 juli 2005 Dela Postat 26 juli 2005 Ställer mig i kören som ropar MER 😠 Snyggt jobbat! Har lyssnat på djonas gitarrpålägg oxo - inte dumt alls! Rockypop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.