Jump to content
Annons

En snutt! Ge mig feedback.

Neosus

Recommended Posts

Tjena!

Lägger upp en låtsnutt. Långt ifrån färdig...

Edit: Inlägget är nu uppdaterad med en NY snutt. Så alla gamla svar stämmer inte överens med snutten. På begäran.. 😄

Edit: Snutten är gjord nångång på 2005-talet.... 😛

Redigerat av Grahn
Dela på andra sajter

Annons
  • 1 år senare...

det var den träigaste Granh-snutt jag INTE hör på lääääänge 😄

Not Found

The requested URL /snutt.mp3 was not found on this server.

ångervecka/år på uppladdningar ?

🙂

släng in nån snutt nu då...

Redigerat av Rockfart
Dela på andra sajter

Edit: Inlägget är nu uppdaterad med en NY snutt. Så alla gamla svar stämmer inte överens med snutten. På begäran.. 😉

🙂😎😄😄

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag vill ju höra Grahn!

Herregud... om detta inte är veckans avdammning är jag en kopp kaffe.

🙂😉

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

🙂 Fan, jag älskar snuttar 🙂

Ibland är jag så jävla bra. Jag ska fan börja med regelbundna avdammningar! Vilken snilleblixt jag fick 🙂 Förvänta er fler avdammningar i framtiden 🙂

Dela på andra sajter

Snygg snutt, bra produktion! Första tio sekunder tänkte jag klaga på att du inte hade någon bas eller dynamik, men den kom ju in sen :rolleyes: ..vilket för övrigt gav en skön effekt!

/J

Redigerat av Augustus
Dela på andra sajter

Låter lite tvspels demo ungefär.... Lite för odynamisk. Det känns som om du skulle kunna exprimentera med detta extremt mycket för att få till en riktigt intressant ljudbild. Men det kräv mer fantasi för att väcka mitt (ytterst subjektiva) fulla intresse... 😱

Redigerat av pennudd
Dela på andra sajter

Låter lite tvspels demo ungefär.... Lite för odynamisk. Det känns som om du skulle kunna exprimentera med detta extremt mycket för att få till en riktigt intressant ljudbild. Men det kräv mer fantasi för att väcka mitt (ytterst subjektiva) fulla intresse... 🙂

Jaja men den är ju inte ens halvklar.... 😱

Dela på andra sajter

Asskön...I like Grahn!!! 😲

Fick så jäkla feeling för låten så jag var bara tvungen att jamma med i funky style på kompgitarren och gjorde dessutom en cool liten melodislinga med distgitarr som jag tycker passar skönt....sorry couldn´t help myself. 😆

Vill höra mer....coola trummor för övrigt...ren klar ljudbil...tummen upp!!

Mvh / djonas

Dela på andra sajter

Asskön...I like Grahn!!! 😲

Fick så jäkla feeling för låten så jag var bara tvungen att jamma med i funky style på kompgitarren och gjorde dessutom en cool liten melodislinga med distgitarr som jag tycker passar skönt....sorry couldn´t help myself. 😆

Vill höra mer....coola trummor för övrigt...ren klar ljudbil...tummen upp!!

Mvh / djonas

Men härregud! Spela in och lägg upp så man får höra då!! 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.