Pluffo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Stick och brinn 😏 ( Var bara tvungen att balansera ner det här överdrivet stora och varma välkomnandet 🙂 )
sabina (oregistrerad) Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Nämen va underbart med ett så varmt mottagande! blir alldelles rörd..haha 🙂 pluffsig gjorde nog rätt som tog ner det på en coolare nivå!! visst ska ni få höra lite LÅTAR, måste bara sitta in soffan och känna mig mer som hemma. 😏
tbruce Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Coolt, en tjej, på kvinnodagen och allt. Undrar hur många (läs: få) procent här som är tjejer...
lavrell Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Välkommen! & självklart vill vi ju höra lavrell & sabina göra nåt tillsammans..! 😉 En låt, då. Något annat de gör tillsammans vet jag inte om jag vill höra! 😉 hahahahaha! 😉 en ny form av "demopostning" 😉 nämen det är klart ni ska få höra något 🙂
hackeman Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Viker ut mig med min pojkvän på bild 😄 Vilken pudding till partner du har! Sabina alltså... inte visste jag att lavrell var en sån hunk. 🙂 Välkommen hit!
Eliasson Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Välkommen in! 😄 😱 Håller fullständigt med! Även jag är böjd att hålla med. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.