sabina (oregistrerad) Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Tja! Jag e ny tjej här på forumet. Sjunger, skriver låtar och försöker producera e väl det jag gör. Ska bli kul o se vad ni håller på med. Har redan tjuvkikat en del eftersom min kille e med här 😲 Tänkte att det var dax att själv kunna säga till om ett och annat 😆 hoppas jag e välkommen..ciao /Sabina
Piccazzo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 hoppas jag e välkommen..ciao Välkommen. Forumet är i behov av lite kvinnlig närvaro,Det cirkulerar lite väl mycket testestoron här ibland. 😳
Linus Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 *visar runt* Ja, så här bor vi... Kom in och slå dig ner! 😳 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😳
Dark Of Light Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 ... Och öl finns i kylen! Hejs och välkommen hit!
mr_chess Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 hej hej på dig det finns inte så där fasligt många tjejer här på forumet och då är det ju extra välkommet med just tjejer kul att du har sökt dig hit och hoppas att du hittar intressanta trådar och länkar mvh Anders
ThomasJ Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 välkommen*lyfter på hatten* hoppas man får höra nått du gjort:P
nurfen Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 (redigerat) Välkommen! & självklart vill vi ju höra lavrell & sabina göra nåt tillsammans..! 🥰 En låt, då. Något annat de gör tillsammans vet jag inte om jag vill höra! 😉 Redigerat 8 mars 2006 av nurfen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.