Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Menar du Equalizer? Den ska man inte ställa in. Den ska alltid stå i neutralt läge och aldrig röras! 😉 Annars kan du ju dra på mer bas om du vill ha det eller mindre om du vill det. Till exempel.

Hur går det med STIM-pengarna förresten? De adresseras ju numera rätt in till Studion på Wilkafärd. Det blir ju lättare så för oss alla. Eller var det inte så?

😳

:musik

Postat (redigerat)
Dra lite på reglarna...  😳

Ja, kanske...

jag har dragit benen efter mig (svårt när man går på händer)

jag testar 😉

Redigerat av TordA
Postat
Hej!

Menar du Equalizer? Den ska man inte ställa in. Den ska alltid stå i neutralt läge och aldrig röras! 😉 Annars kan du ju dra på mer bas om du vill ha det eller mindre om du vill det. Till exempel.

Hur går det med STIM-pengarna förresten? De adresseras ju numera rätt in till Studion på Wilkafärd. Det blir ju lättare så för oss alla. Eller var det inte så?

😳

haha. Jag antar att han ska använda det i musikproduktionssyfte. Där brukar man pilla som fan på Equalizers. Du tänker nog mest på när man faktiskt ska lyssna på en färdig låt 😳

Postat
Hur går det med STIM-pengarna förresten?

går och går...

dom går åt, och dom nu går nånstans 😳😉

Postat
Hej!

Menar du Equalizer? Den ska man inte ställa in. Den ska alltid stå i neutralt läge och aldrig röras!  😉  Annars kan du ju dra på mer bas om du vill ha det eller mindre om du vill det. Till exempel.

😳

haha. Jag antar att han ska använda det i musikproduktionssyfte. Där brukar man pilla som fan på Equalizers. Du tänker nog mest på när man faktiskt ska lyssna på en färdig låt 😳

nja, musikproduktionssyfte vet jag väl inte...

men den underlättar om man inte redan är lätt där inunder 😳

Postat
Hej!

Menar du Equalizer? Den ska man inte ställa in. Den ska alltid stå i neutralt läge och aldrig röras!  😳  Annars kan du ju dra på mer bas om du vill ha det eller mindre om du vill det. Till exempel.

😳

nja, musikproduktionssyfte vet jag väl inte...

men den underlättar om man inte redan är lätt där inunder 😎

😉

Vad skaru då ha den till? 😳

musik (oregistrerad)
Postat

Men vad f*n TordArn... Vi skulle ju ha möte i kontrollrummet om det. Hackeman had ju hittat ett sånt käckt rullbord med orange laminatskiva och med hjul under. Det baxade han ju upp till oss. Läser du inte Stafettsagan?

😳

Postat
En bra regel är att man alltid reglar upp om det behövs.

i sanning, en äkta Grundregel !

sen är det en annan sak att ragla ner,

vilket sker i berusat syfte 😛

Postat
iQulizer 😄

men inte f@n blev jag smartare för det 🙁

hur ställer man in den ?

nån som vet ??

Alltså det där går mycket på känsla, men man kan ju resonera sig fram till en del. T.ex. om man inte förstår hur en elbas funkar så får man dra upp basen lite, det säger ju sig själv.

Är den parametrisk? 😛

Postat
Men vad f*n TordArn... Vi skulle ju ha möte i kontrollrummet om det. Hackeman had ju hittat ett sånt käckt rullbord med orange laminatskiva och med hjul under. Det baxade han ju upp till oss. Läser du inte Stafettsagan?

😛

"möte i kontrollrummet"

sh!t, och jag som kontrollerade så noga 😄

Postat
iQulizer  😏

men inte f@n blev jag smartare för det  😳

hur ställer man in den ?

nån som vet ??

Alltså det där går mycket på känsla, men man kan ju resonera sig fram till en del. T.ex. om man inte förstår hur en elbas funkar så får man dra upp basen lite, det säger ju sig själv.

Är den parametrisk? 😆

Nä den är kvadratisk.

Postat
iQulizer  😄

men inte f@n blev jag smartare för det  🙁

hur ställer man in den ?

nån som vet ??

Är den parametrisk? 😄

Nä den är kvadratisk.

😳

men, en iQulizer är alltid profylaktisk 🙂

här på jobbet får jag dra upp basen varje morgon 😮

fast senare under dagen blir det ju mer drag,

när kaffenivån har kommit ikapp syrehalten, om man säger så... 😄

Postat
iQulizer  🙁

men inte f@n blev jag smartare för det  🙁

hur ställer man in den ?

nån som vet ??

Är den parametrisk? 😄

Nä den är kvadratisk.

😳

men, en iQulizer är alltid profylaktisk 🙂

här på jobbet får jag dra upp basen varje morgon 😮

fast senare under dagen blir det ju mer drag,

när kaffenivån har kommit ikapp syrehalten, om man säger så... 🙂

😄😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.