Cloudsurfer Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Född i Halmstad men rötterna kommer från norrland.
Neosus Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Finns många norrlänningar här märker jag. Tummen upp för det!! 😑
Mopar Man Postat 26 juli 2005 Postat 26 juli 2005 Vaggan stod i värdsmetropolen Gôrfôrs sen blev det flytt till Kanonstan på -80 talet åså två år på Lidingö i början på detta sekel men sen tillaks till Kanonstan...🙂
mornel Postat 26 juli 2005 Postat 26 juli 2005 Jag är från Södermalm i Stockholm. Härlig stad och stadsdel. Synd bara att det är så sjukt svårt att hitta replokaler i Stockholm. Ingen som har en över? 🙂
BobGeorge Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Sköna Göteborg, tidigare Borås, tidiga levnadsåren i Skåne (Staffanstorp anyone?)
D Vibe Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 Vettefaen om jag svarat här tidigare, men jag bor iaf i Skövde (av alla ställen). /Daniel
Veronica (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Bor i Stockholm men kommer från en liten liten håla i Östergötland.
Impey Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Jag kommer från en lite "by" som heter Lucksta som ligger ca 2 mil utanför Sundsvall men bor nu i Sundsvall.
VacUm Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Avacklimatiserad och avskräckt Hallänning från Falkenberg. Numera och för tillfället bor jag i Lund. Har även bott i, Höganäs, Helsingborg, Ulricehamn, Visby, Kristianstad och Malmö. Flyttar ganska strax (½ år) till Uppsala där jag kommer bo ex antal år. Ulricehamn och Höganäs är hemska platser! Ulricehamn är ju fint. Gick gymnasium och har bott där i flera år. Bor numera i Stocksund mellan bergshamra och mörby.
Klontarf Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Långmyra..... (nära träsket) Place in my heart... home of the brave Närmsta större by: Vänge Närmsta större by till Vänge: Uppsala (jag har den största studion i Långmyra för övrigt=]
Per_a_55 Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Långmyra..... (nära träsket)Place in my heart... home of the brave Närmsta större by: Vänge Närmsta större by till Vänge: Uppsala (jag har den största studion i Långmyra för övrigt=] Har du den minsta också 😄😉
Bunga Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Ursprungligen från Mönsterås (utanför Kalmar), nyligen utflyttad till Hultsfred (innanför skogen).
Klontarf Postat 12 augusti 2005 Postat 12 augusti 2005 Långmyra..... (nära träsket)Place in my heart... home of the brave Närmsta större by: Vänge Närmsta större by till Vänge: Uppsala (jag har den största studion i Långmyra för övrigt=] Har du den minsta också 😄😉 jepp... och antagligen den enda studion som har 6 islandshästar under samma tak- (rätta mig om jag har fel) Har precis avvärjt min systers idé om att ha får i carporten under studion. (sant!) (de har ju för fasen en självklar plats i kontrollrummet där det är varmt o gött)
Eliasson Postat 13 augusti 2005 Postat 13 augusti 2005 Tacka vettja norrland. Bollnäs torde vara södra norrlands metropol! 😉 vad är detta!!!??? en till Bollnäsbo!? jag kommer från Kilafors 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.