Jump to content
Annons

Varifrån kommer alla ?

Recommended Posts

Annons
  • Svar 228
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat

Vaggan stod i värdsmetropolen Gôrfôrs sen blev det flytt till Kanonstan på -80 talet åså två år på Lidingö i början på detta sekel men sen tillaks till Kanonstan...🙂

Postat

Jag är från Södermalm i Stockholm. Härlig stad och stadsdel. Synd bara att det är så sjukt svårt att hitta replokaler i Stockholm. Ingen som har en över? 🙂

Postat

Vettefaen om jag svarat här tidigare, men jag bor iaf i Skövde (av alla ställen).

/Daniel

Veronica (oregistrerad)
Postat

Bor i Stockholm men kommer från en liten liten håla i Östergötland.

Postat

Jag kommer från en lite "by" som heter Lucksta som ligger ca 2 mil utanför Sundsvall men bor nu i Sundsvall.

Postat
Avacklimatiserad och avskräckt Hallänning från Falkenberg. Numera och för tillfället bor jag i Lund. Har även bott i, Höganäs, Helsingborg, Ulricehamn, Visby, Kristianstad och Malmö. Flyttar ganska strax (½ år) till Uppsala där jag kommer bo ex antal år.

Ulricehamn och Höganäs är hemska platser!

Ulricehamn är ju fint. Gick gymnasium och har bott där i flera år. Bor numera i Stocksund mellan bergshamra och mörby.

Postat

Långmyra..... (nära träsket)

Place in my heart... home of the brave

Närmsta större by: Vänge

Närmsta större by till Vänge: Uppsala

(jag har den största studion i Långmyra för övrigt=]

Postat

Har du den minsta också 😄😉

Postat

Ursprungligen från Mönsterås (utanför Kalmar), nyligen utflyttad till Hultsfred (innanför skogen).

Postat

Har du den minsta också 😄😉

jepp... och antagligen den enda studion som har 6 islandshästar under samma tak-

(rätta mig om jag har fel)

Har precis avvärjt min systers idé om att ha får i carporten under studion. (sant!)

(de har ju för fasen en självklar plats i kontrollrummet där det är varmt o gött)

Postat
Tacka vettja norrland. Bollnäs torde vara södra norrlands metropol! 😉

vad är detta!!!???

en till Bollnäsbo!?

jag kommer från Kilafors 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.