Jump to content
Annons

Varifrån kommer alla ?

Recommended Posts

Annons
  • Svar 228
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

• 2 veckor senare...
Simsalabim (oregistrerad)
Postat

Jag kommer från norrland ursprungligen men bor numera i skaune 🙂

Postat

Stockholm, en vända på några år till Malmö för ett par år sen, nu i Sthlm igen, och Stockholm på riktigt 🙂 Alltså inte ngn förort med annan postadress eller så, utan på Söder, Medis närmare bestämt 🙂

Postat

Har bott i Kalmar i typ 1½ år nu.

Bodde 6 år i Umeå innan det, men är född och uppvuxen en bit utanför Karlstad i Värmland.

• 3 månader senare...
Postat

Tjaba!

Skulle vara kul att veta vilka städer alla medlemmar kommer ifrån. Kan ju vara bra att veta om det finns några likasinnade i sitt eget område med tanke på projekt , studiobygge eller dyl. i framtiden.

Jag själv bor i LINKÖPING

Hare!!

denton (oregistrerad)
Postat

En liten håla kallad Arboga

Postat

LINKÖPING

i stort sett hela mitt liv här. Ett år i stockholm och ett i lund har betats av. Född i sundsvall.

Men då måste man ju fråga Rygge om du tillhör Axewitchgenerationen?

Postat
Men då måste man ju fråga Rygge om du tillhör Axewitchgenerationen?

´Det är klart man tillhör Axewitchgenerationen!!!

Börjar bli en åldrande hårdrockare nu 😄

Postat

Bor i Malmö men är ifrån Klippan, eller utanför t.o.m Forsby närmare bestämt.

Postat (redigerat)

Finns väl 5 alternativ på en gallup....man skulle kunna ha en gallup där folk får ange om de bor inom 10 mils radie (eller annan siffra) från stockholm, gbg, malmö och 2 andra lämpliga hålor....med tanke på ev. IRL-aktiviteter (gatstenskastning eller nåt)

gbg i 10 dar till....sen ängelholm

Redigerat av tryff
DAFFYtheDUCK (oregistrerad)
Postat

i Jönköping bor jag ................

Postat
Vallhagen?

Nu är jag inte 100 men spelade inte du i Lennys gosskör??....namnet känns bekant.

Jovisst det är jag 🙂

Tiiiiidig Lennys här:

http://www.b-sound.com/lennys.htm

/Bengan

Vallhagen : Då har vi ju lirat på samma ställe ett par gånger......Jag spelade gitarr med Micke o Tony i Total Death på den tiden (jag vet...visst är det ett häftigt namn 😄 ). Vi delade replokal med Fortress i Bullerbyn.

Postat

KNIVSTA, knifetown is simply the biggest part place ever. Har också bott i Rinkeby, ingen höjdare direkt vad jag kommer ihåg hehe 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.