Rojk Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 (redigerat) Bor i Skogås sen i Mars, uppväxt i Haninge och en del av mitt liv är i Tyresö 😄 Redigerat 26 december 2004 av Rojk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Liten by utanför Lund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Stockholm? 😄.. är jag ensam här lr 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Musiker Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Borlänge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Typ från Helsingborg.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Uppsala från början, sen lycksele och nu Sandviken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henke Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Kommer från Vimmerby, sen bodde jag en kortare tid i Växjö och nu Piteå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Vallhagen : Då har vi ju lirat på samma ställe ett par gånger......Jag spelade gitarr med Micke o Tony i Total Death på den tiden (jag vet...visst är det ett häftigt namn 🙂 ). Vi delade replokal med Fortress i Bullerbyn. Fan va mäktigt! En Total Death-medlem 😄 (sprang just och kollade den gamla "musik för miljön"-vinylen, där är både ni och vi med) Stellan (stollen) från just FORTRESS lirade ju med oss i sista Lennys-sättningen, men det känner du ju till. Kommer f ö ihåg hur vi gick omkring i bullerbykorridorerna och småfnissade åt den tidiga dödsmetallsvängen; "dom kan inte mena allvar..." typ... Med facit i hand så får man glatt inse att man hade fel. Det är ju döds-Jensen som är världsberömd i dag, inte grabbarna i SilverWings 😉 (ursäkta övriga forummedlemmar om det blev lite väl internt detta) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 En annan bor i Falkenberg, men kommer ifrån Lysekil. Där har jag förövrigt resten av bandmedlemmarna. Så det är ett himla rännande fram och tillbaka när man ska repa....22mil... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Stockholm? 😄.. är jag ensam här lr 🙂 Kolla dumb dans svar tidigt i den här tråden. Där har du en hel del svar på var folk kommer ifrån. där va alla 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mp3chrille Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Från början ståckhålmare men sedan början på 90-talet lindesbergsbo, norr om Örebro. En liten sejour (stavas det så) i Ståckhålm 2001 sedan upp igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bjömpa (oregistrerad) Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Och en till från Borlänge!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Osby, Hålornas moder i nordöstra Skåne Håla? Inte värre än Luhr, 2 km utanför Hästveda, där jag håller till så ofta jag kan... Osby ju är rena New York dit man åker för att handla mat och sprit, ungefär. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Where all the action is. (stockholm) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Är själv ifrån Huskvarna, men bor i sthlm dock så har jag min studio i huskvarna. // ☻ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torre Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Stockholm... typ... (jakobsberg) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 I stockholm e jag född (som en mindre?? begåvad artist sjöng) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
the-great-decay Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Osby, Hålornas moder i nordöstra Skåne Inte värre än Luhr, 2 km utanför Hästveda, där jag håller till så ofta jag kan... Osby ju är rena New York dit man åker för att handla mat och sprit, ungefär. 😉 Växte själv upp i Hästveda men flyttade för två år sen till Hässleholm.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusBryngelsson Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 GBG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nudel af Ludenben Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Skogen utanför Jönköping -> Los Angeles -> skogen: Kontrast på gränsen till schizofreni... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Ingen som bor runt västerås trakten? Iaf där i krokarna kan man hitta mitt hus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 (redigerat) Tråden flyttad från Allmänt till Utanför ämnet. Kalmar (Läckeby) -> Linköping -> Kramfors (Lunde) -> Costa del Sol (Fuengirola) -> Lidköping -> Kinnekulle -> Götene -> Rydal (utanför Borås) -> Växjö (7 olika adresser) -> Kalmar (3 olika adresser) -> Hovmantorp (utanför Växjö) -> Stockholm (5 adresser) -> tillbaka till Växjö -> tillbaka till Stockholm (3 adresser). + ett par längre utlandsvistelser. Räknar man antalet adresser (EDIT: i ett område) så får man väl betrakta sig som en 08. Eller som en zigenare. Redigerat 28 december 2004 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Tråden flyttad från Allmänt till Utanför ämnet. Kalmar (Läckeby) -> Linköping -> Kramfors (Lunde) -> Costa del Sol (Fuengirola) -> Lidköping -> Kinnekulle -> Götene -> Rydal (utanför Borås) -> Växjö (7 olika adresser) -> Kalmar (3 olika adresser) -> Hovmantorp (utanför Växjö) -> Stockholm (5 adresser) -> tillbaka till Växjö -> tillbaka till Stockholm (3 adresser). + ett par längre utlandsvistelser. Räknar man antalet adresser så får man väl betrakta sig som en 08. Eller som en zigenare. Kan du tejpa ihop den här tråden med den andra varbor du tråden? Skulle sitta jättefint ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Bonnhålornas bonnhålla nummer ett... Ulricehamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Kan du tejpa ihop den här tråden med den andra varbor du tråden? Skulle sitta jättefint ihop. Done. För alla som känner sig förvirrade i detta ögonblick, bestod denna tråd tidigare av två separata. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 (redigerat) Osby, Hålornas moder i nordöstra Skåne Inte värre än Luhr, 2 km utanför Hästveda, där jag håller till så ofta jag kan... Osby ju är rena New York dit man åker för att handla mat och sprit, ungefär. 😎 Växte själv upp i Hästveda men flyttade för två år sen till Hässleholm.. Jaha.... Där stod min vagga...och uppväxt....i Hässleholm alltså.. Där finns 90% av släkten oxå 🙂 Jag vart i Hästveda i går.. 2004-12-27 alltså 🙂 Firar med lite polare varje år.. Ska dit i sommar igen... Hästveda Marknad 13-14 juli 🙂 Redigerat 27 december 2004 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Tråden flyttad från Allmänt till Utanför ämnet. Kalmar (Läckeby) -> Linköping -> Kramfors (Lunde) -> Costa del Sol (Fuengirola) -> Lidköping -> Kinnekulle -> Götene -> Rydal (utanför Borås) -> Växjö (7 olika adresser) -> Kalmar (3 olika adresser) -> Hovmantorp (utanför Växjö) -> Stockholm (5 adresser) -> tillbaka till Växjö -> tillbaka till Stockholm (3 adresser). + ett par längre utlandsvistelser. Räknar man antalet adresser så får man väl betrakta sig som en 08. Eller som en zigenare. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 Här e man 08:a:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sune Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 Vimmerby! Ala småland som fan! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.