Jump to content
Annons

Varifrån kommer alla ?

Dreamland Project (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 228
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Vallhagen : Då har vi ju lirat på samma ställe ett par gånger......Jag spelade gitarr med Micke o Tony i Total Death på den tiden (jag vet...visst är det ett häftigt namn 🙂 ). Vi delade replokal med Fortress i Bullerbyn.

Fan va mäktigt! En Total Death-medlem 😄 (sprang just och kollade den gamla "musik för miljön"-vinylen, där är både ni och vi med)

Stellan (stollen) från just FORTRESS lirade ju med oss i sista Lennys-sättningen, men det känner du ju till.

Kommer f ö ihåg hur vi gick omkring i bullerbykorridorerna och småfnissade åt den tidiga dödsmetallsvängen; "dom kan inte mena allvar..." typ... Med facit i hand så får man glatt inse att man hade fel. Det är ju döds-Jensen som är världsberömd i dag, inte grabbarna i SilverWings 😉

(ursäkta övriga forummedlemmar om det blev lite väl internt detta)

Dela på andra sajter

Osby, Hålornas moder i nordöstra Skåne

Håla?

Inte värre än Luhr, 2 km utanför Hästveda, där jag håller till så ofta jag kan... Osby ju är rena New York dit man åker för att handla mat och sprit, ungefär. 🙂

Dela på andra sajter

Tråden flyttad från Allmänt till Utanför ämnet.

Kalmar (Läckeby) -> Linköping -> Kramfors (Lunde) -> Costa del Sol (Fuengirola) -> Lidköping -> Kinnekulle -> Götene -> Rydal (utanför Borås) -> Växjö (7 olika adresser) -> Kalmar (3 olika adresser) -> Hovmantorp (utanför Växjö) -> Stockholm (5 adresser) -> tillbaka till Växjö -> tillbaka till Stockholm (3 adresser).

+ ett par längre utlandsvistelser.

Räknar man antalet adresser (EDIT: i ett område) så får man väl betrakta sig som en 08. Eller som en zigenare.

Redigerat av Olsberg
Dela på andra sajter

Kalmar (Läckeby) -> Linköping -> Kramfors (Lunde) -> Costa del Sol (Fuengirola) -> Lidköping -> Kinnekulle -> Götene -> Rydal (utanför Borås) -> Växjö (7 olika adresser) -> Kalmar (3 olika adresser) -> Hovmantorp (utanför Växjö) -> Stockholm (5 adresser) -> tillbaka till Växjö -> tillbaka till Stockholm (3 adresser).

Räknar man antalet adresser så får man väl betrakta sig som en 08. Eller som en zigenare.

Kan du tejpa ihop den här tråden med den andra varbor du tråden? Skulle sitta jättefint ihop.

Dela på andra sajter

Bonnhålornas bonnhålla nummer ett... Ulricehamn.

Dela på andra sajter

Osby, Hålornas moder i nordöstra Skåne

Inte värre än Luhr, 2 km utanför Hästveda, där jag håller till så ofta jag kan... Osby ju är rena New York dit man åker för att handla mat och sprit, ungefär. 😎

Växte själv upp i Hästveda men flyttade för två år sen till Hässleholm..

Jaha....

Där stod min vagga...och uppväxt....i Hässleholm alltså..

Där finns 90% av släkten oxå 🙂

Jag vart i Hästveda i går..

2004-12-27 alltså 🙂

Firar med lite polare varje år..

Ska dit i sommar igen...

Hästveda Marknad 13-14 juli 🙂

Redigerat av Twilight_Zound
Dela på andra sajter

Räknar man antalet adresser så får man väl betrakta sig som en 08. Eller som en zigenare.

🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.