Lundin Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 min idé handlade alltså inte om nån spontan träff i någons källarlokal e.d, utan ett större arrangemang... 🙁 en finlandskryssning var längesen man åkte på 🙂 ... /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 min idé handlade alltså inte om nån spontan träff i någons källarlokal e.d, utan ett större arrangemang... 🙂 en finlandskryssning var längesen man åkte på 😕 ... /D Kanske lite väl dyrt... 🙁 tänk på oss fattiga studenter 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Kanske lite väl dyrt... 😕 tänk på oss fattiga studenter 🙂 🙂 ..men, köp bara en öl då... 🙁 Tänk om hacke säger att träffen är i Lund...då kostar ju biljetten dit lika mycket som finlandsresan t/r... 🙂 /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Alla lägger en slant så startar vi en timeshare-studio på kanarieöarna! Yes! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Jag föreslår att vi lägger den i Växjö, då är det inte nära för så många av oss (mig och Neko), utan alla får åka långt... Rättvist och bra! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Kanske lite väl dyrt... 😄 tänk på oss fattiga studenter 😉 😄 ..men, köp bara en öl då... 😉 Tänk om hacke säger att träffen är i Lund...då kostar ju biljetten dit lika mycket som finlandsresan t/r... 😮 /D ööök... har du varit i skåne? Iofs beror det lite på vad man önskar pröjsa för en tur med båt, men alla som måste åka till STHLM me... Det + en färjebiljet börjar närma sig lite tråkiga summor. Tyvärr... (Och det är inte ölen som hindrar...) Håller med Insolitus. Växjö ligger långt bort från alla, och ingen hittar dit eftersom det inte går några större vägar förbi där. (Eller jo, men ingen bryr sig om att ta av till växjö...) 😆 Stockholm verkar dock mest logiskt. Kanske nånstans mellan malmö och stockholm? Linköping? Lätt att hitta, mkt tåg/bussar etc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Det brukar vara smartast att hålla den här typen av tillställningar i någon av våra tre största städer: Stockholm, Göteborg eller Malmö. Inte minst pga konferens-, kommunikations- och boende-möjligheterna som krävs. När ni får se mitt framspånade förslag på upplägg kommer ni nog att hålla med om att Växjö nog inte tillhör en av kandidaterna för stad att hålla det i. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Blir mer och mer nyfiken på vad Hacke har hittat på... Är det kanske Reclaim the Etern? Eller Studio-festival? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Varför inte i göteborg under Göteborgskalaset! 6-14 aug har ja för mej de e... hade vart grymt... massa tält o massa öl... osså massa andra slan då.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Varför inte i göteborg under Göteborgskalaset! 6-14 aug har ja för mej de e... hade vart grymt... massa tält o massa öl... osså massa andra slan då.. 😕 Bra idé! 😆 Men vad är "slan"?? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Varför inte i göteborg under Göteborgskalaset! 6-14 aug har ja för mej de e... hade vart grymt... massa tält o massa öl... osså massa andra slan då.. 😕 Bra idé! 😆 Men vad är "slan"?? 😳 motsatsen till proisisk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 ööök... har du varit i skåne? Iofs beror det lite på vad man önskar pröjsa för en tur med båt, men alla som måste åka till STHLM me... Det + en färjebiljet börjar närma sig lite tråkiga summor. Tyvärr... (Och det är inte ölen som hindrar...) Håller med Insolitus. Växjö ligger långt bort från alla, och ingen hittar dit eftersom det inte går några större vägar förbi där. (Eller jo, men ingen bryr sig om att ta av till växjö...) 😳 Stockholm verkar dock mest logiskt. Kanske nånstans mellan malmö och stockholm? Linköping? Lätt att hitta, mkt tåg/bussar etc. i.of.s you got a point there.. Nekodude..det kan bli lite pengar med resan..båtbiljetten brukar gå loss på 195:- ... ja..jag har varit i malmö, ystad, lund o.s.v..har en del släkt i skåneland... 😕 och för dom av oss som inte har studentrabatt och inte hittar en förköpsbiljett kostar en tågbiljett runt...600 - 1000:- stockholm - malmö men linköping har jag bott i större delen av mitt liv...tråkig stad om ni frågar mig, utbudsmässigt..bättre kanske att satsa på någon hufvudstad med tanke på boende o.s.v..som hackeman sa.. oavsett vart det isåfall skulle hamna så är det ju en lajbans grej.. /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 hahaha Veckans urspårning !! dax att dela tråden ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 hahaha Veckans urspårning !! dax att dela tråden ? Ähh.. OT som OT... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Så då kör vi varannan IRL träff i Nacka och varannan i Lund... 😕 Kul! Det var lite åt det hållet jag hade förhoppning om att diskussionerna skulle hamna när jag startade tråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 (redigerat) Så då kör vi varannan IRL träff i Nacka och varannan i Lund... 😳 Kul! Det var lite åt det hållet jag hade förhoppning om att diskussionerna skulle hamna när jag startade tråden! ja har länge funderat på o slänga up en topic om en trevlig liten gathering... hade vart sketkul ju! därför tycker ja göteborgskalaset hade vart perfekt... lite öl, lite käk, lite snack.. o ännu mer öl! bättre kan de inte bli ju! 😆 o novation som inte e 18 än ( 😕 ), kan ju dricka saft... Redigerat 3 juni 2004 av Carl_B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 o novation som inte e 18 än ( 😆 ), kan ju dricka saft... LOL!! Tur att man själv fyllde arton för inte så länge sen då... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Fast det hade varit kul att göra en re-run från 18 år med den erfarenhet man har nu... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Varför inte i göteborg under Göteborgskalaset! 6-14 aug har ja för mej de e... hade vart grymt... massa tält o massa öl... osså massa andra slan då.. 😆 Bra idé! 🙂 Men vad är "slan"?? 😄 motsatsen till proisisk... Finns inte ens med i SAOB. Månne herrn sitta o hitta på egna ord? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Slan skrev inte Isaac Asimov en bok som heter Slan ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Your browser does not support the HTML5 audio tag ... å va f-n e detta?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Bromölla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 (redigerat) Varför inte i göteborg under Göteborgskalaset! 6-14 aug har ja för mej de e... hade vart grymt... massa tält o massa öl... osså massa andra slan då.. 😆 Bra idé! 🙂 Men vad är "slan"?? 😉 motsatsen till proisisk... preussisk? EDIT robertus: Heh.. Satt och undrade vad du menade med "Bromölla" helt plötsligt från tomma intet, till jag kom ihåg vad tråden egentligen handlar om. 😄 Redigerat 3 juni 2004 av laslo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Varför inte i göteborg under Göteborgskalaset! 6-14 aug har ja för mej de e... hade vart grymt... massa tält o massa öl... osså massa andra slan då.. 😆 Bra idé! 😛 Men vad är "slan"?? 😄 motsatsen till proisisk... Finns inte ens med i SAOB. Månne herrn sitta o hitta på egna ord? 😉 säg de mest positiva laddade ordet du vet... o be alla du känner göra de... ta värdet av alla de orden och gångra me 2^20... då har du en 1/1000 av proisisk! eller nåt sånt.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Hmmmmmmmmm 😆 Hur i herrans namn kunde man missa denna tråden............ KALMAR.......... Hässleholm....Värnamo........Öland.......Kalmar...? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
novation (oregistrerad) Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 (redigerat) o novation som inte e 18 än ( 😉 ), kan ju dricka saft... LOL!! Tur att man själv fyllde arton för inte så länge sen då... 🙂 nä nu!! 🙂 hehe.. 😆 saft är iofs gott, men öl är go'are - särskilt om man varit 18 i tio år.. 😉 röstar för gbg jag med. 😆 EDIT: Tycker dock det börjar bli svårt å hitta tillbaka till en tråd man vart inne å läst... 😄 Bara jag kanske.. *fram med anteckningsblock hädanefter* Redigerat 3 juni 2004 av novation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 säg de mest positiva laddade ordet du vet... Gjorde en djupdykning i det där en gång över en bira. VANILJ vann. Men när det gäller get2gether; jag tycker Demoniqus förslag om Finlandskryssning låter roligast, vi har ju redan soundtracket och vet vad som väntar: https://www.studio.se/index.php?showtopic=2192 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Kul tråd. Sthlm, inte nacka, andra hållet, Bro typ! Ni kanske kommer ihåg Pugh, "stinsen i Bro" Eller i Hog Farm, sjunger han också om Bro, inte fan vet jag om det är mitt Bro han menar men ändå! Visst, finland är ju aldrig fel, i synnerhet som man fått handla bira i 27 år. /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odel Postat 2 juli 2004 Dela Postat 2 juli 2004 Sthlm, inte nacka, andra hållet, Bro här me Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.