Chillyson (oregistrerad) Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Malmö,Stockholm,Gislaved och så hamnade man till slut mitt ute i skogen i ett litet litet samhälle som heter Håcksvik. Sveriges älgtätäste tomt har jag i alla fall. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Lund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 (redigerat) Bor oxå i Lund. Men jobbar i Södertälje så jag flygpendlar oftast till Sthlm. Redigerat 29 maj 2004 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andrew (oregistrerad) Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Stockholm här med... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Bor oxå i Lund. Men jobbar i Södertälje så jag flygpendlar oftast till Sthlm. lät nästan lite dyrt på något vis... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Boråsare... Staden där det alltid regnar =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Boråsare... Staden där det alltid regnar =) Säger alla om där dom bor... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Bor oxå i Lund. Men jobbar i Södertälje så jag flygpendlar oftast till Sthlm. lät nästan lite dyrt på något vis... 😆 Inte för mig, men för min arbetsgivare, ja. 🙂 Företaget står för hotellkostnader, taxi och årskort på Malmö Aviation. Men ärligt talat hade jag gärna bytat bort det mot arbetsplats hemmavid o slippa resa. Är ganska trött på det efter 8 års flygpendlande varav 1,5 år till Manchester. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Uppvuxen i Nacka , bott på lite ströställen runt stan, Solna bl a, men nu landat i Sollentuna, rör mig alltså som en lat katt kring het Stockholmsgröt 😄 ! Där bor jag nu! Om du nu menar det Nacka som ligger utanför Stockholm 🙂 Präcis det Nacka. På diverse ställen, Orminge, Finntorp, Skogalund. Vi gjorde en cover en gång på Staten och kapitalet med helt förvriden text, refrängen slutate "..uti FETA NACKA...." Kul va? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Boråsare... Staden där det alltid regnar =) Säger alla om där dom bor... 🙂 Så sant så sant... Borås är ganska ok när solen skiner, och jag trivs rätt bra här. Men kollar man på statistiken så är Borås en av dom regntätaste städerna om inte den regntätaste 😄 Kommer före det från Sandared för den nyfikne. En liten förort en mil utanför Borås. Finns badhus, pizzeria och ICA butik, samt att man kan hyra film i godiskällaren 🙂 Begriper inte varför jag flyttade därifrån egentligen... Sandared är ganska bra ställe, så misstolka inte, men i så fall när man har stadgat sig och barn på gång eller något. Nu lever jag ju ungkarlsliv =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 30 maj 2004 Dela Postat 30 maj 2004 Sitter här i Malmös utkant. Kvarnby närmare bestämt... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 30 maj 2004 Dela Postat 30 maj 2004 Götet så klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 30 maj 2004 Dela Postat 30 maj 2004 (redigerat) Uppsala-Lycksele-Sandviken där det sistnämnda är parkeringen för tillfället. Redigerat 30 maj 2004 av peppemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aspucko Postat 31 maj 2004 Dela Postat 31 maj 2004 Lund. Basist finnes 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kryotank (oregistrerad) Postat 1 juni 2004 Dela Postat 1 juni 2004 Stockholm... Närmare bestämt Hornstull... Kommer ursprungligen från Jönköping men flyttade för 8 år sedan... Nu är man gift med en förortsbrud och dessutom snart "med studio" ...så man blir väl kvar ett tag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dna the Synthmaestro Postat 1 juni 2004 Dela Postat 1 juni 2004 Från utopia... Även känt som Knivsta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Stockholm... Närmare bestämt Hornstull... hehe jag hade firman på Hornstullsstrand, gatan var taket på lokalerna. det är parkering där nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Född och uppvuxen i Nacka. Saltsjö-Boo, närmare bestämt. Kummelnäs, närmare närmare bestämt. Verkar vara ganska hög Nacka-täthet här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Stockholm... Närmare bestämt Hornstull... hehe jag hade firman på Hornstullsstrand, gatan var taket på lokalerna. det är parkering där nu. 😏 Har en lägenhet där (eller Bergsundsgatan) som hyrs ut. Bor själv i Hjorthagen nu. Bodde ett tag i Nacka (på Dasslocket) också. Kommer ursprungligen härifrån Stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Född och uppvuxen i Nacka. Saltsjö-Boo, närmare bestämt. Kummelnäs, närmare närmare bestämt. Verkar vara ganska hög Nacka-täthet här 😏 Verkar vara riktigt hög Lunda-täthet också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Född och uppvuxen i Nacka. Saltsjö-Boo, närmare bestämt. Kummelnäs, närmare närmare bestämt. Verkar vara ganska hög Nacka-täthet här 😄 Verkar vara riktigt hög Lunda-täthet också... Så då kör vi varannan IRL träff i Nacka och varannan i Lund... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Så då kör vi varannan IRL träff i Nacka och varannan i Lund... 😏 IRA vet jag vad det är men vad är IRL ? (Icke Roliga Luncher?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Så då kör vi varannan IRL träff i Nacka och varannan i Lund... 😄 IRA vet jag vad det är men vad är IRL ? (Icke Roliga Luncher?) 😏 IRL = In Real Life, dvs att träffas på riktigt istället för på nätet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 En liveträff kanske vore en happening? Låter faktiskt rätt kul. Några bra idéer boys? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 En liveträff kanske vore en happening? Låter faktiskt rätt kul. Några bra idéer boys? Jag har faktiskt en idé jag tagit upp med Olsberg... kanske ska ta upp den här. Återkommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Fint fint! Inte för långt bort bara! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Fint fint! Inte för långt bort bara! 🙂 Problemet är ju att det blir alltid långt borta för någon, det kan aldrig vara nära för alla. Jag tror man istället ska satsa på att göra upplägget så pass lockande att många kan tänka sig att lägga en slant på att deltaga... min idé handlade alltså inte om nån spontan träff i någons källarlokal e.d, utan ett större arrangemang... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Grymmans. Håll oss uppdaterade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Kommer ursprungligen ifrån Vimmerby. Pluggar sedan två år i Piteå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.