Jump to content
Annons

Nisse!

nisse_ (oregistrerad)

Recommended Posts

nisse_ (oregistrerad)
Postat

Nej, faktiskt inte! 😛

Tjenare alla! Nisse är jag men samtidigt inte den Nisse ni är möjligtvis vana att se i TV4:as reklamavbrott 😄

Sysslade ganska mycket med tracking i tidigare dar. Satt och smekte kultprogramet Fasttracker 2 ganska mycket på min fritid fast att man inte fick fram något vettigt. Idag sitter jag mest och glider runt i reason för att försöka göra något som tilltalar mig, något som jag gillar dvs. När jag väl inte proddar så älskar jag att lyssna på musik! Är så gott som en allätare men det jag lyssnar på mest är trance, progressive house blandat med vanlig kommersiell/vocal/gospell house och därifrån till den flumimgaste drum'n basen till det mjukaste inom chillout/ambient.

hepp, detta är jag!

enjoy life.

btw, schyst med ett studioforum!

Annons
Postat

Välkommen till forumen, hoppas du kommer trivas! 🙂 Jag jobbar också lite med Reason, du kanske har några roliga tips att komma med. hehe.

Postat

Fasttracker 2! 😠

minnen...

• 2 veckor senare...
  • 1 år senare...
musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Välkommen Nisse! Nähä, det var inte du nej...okey.

:rolleyes:

:musik

Postat

Tjena! Välkommen!

rankey (oregistrerad)
Postat

Tja niSs! Long time no see, dude. 😳

Postat

Hahaha, vafan. Länge sedan man såg till Nisse, jag undrar vad han gör nuförtiden.

rankey (oregistrerad)
Postat

Haha, konstigt att alla hälsar nu. Datumet för hans post är ju fan 11:e January 2004 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.