nisse_ (oregistrerad) Postat 11 januari 2004 Postat 11 januari 2004 Nej, faktiskt inte! đ Tjenare alla! Nisse Ă€r jag men samtidigt inte den Nisse ni Ă€r möjligtvis vana att se i TV4:as reklamavbrott đ Sysslade ganska mycket med tracking i tidigare dar. Satt och smekte kultprogramet Fasttracker 2 ganska mycket pĂ„ min fritid fast att man inte fick fram nĂ„got vettigt. Idag sitter jag mest och glider runt i reason för att försöka göra nĂ„got som tilltalar mig, nĂ„got som jag gillar dvs. NĂ€r jag vĂ€l inte proddar sĂ„ Ă€lskar jag att lyssna pĂ„ musik! Ăr sĂ„ gott som en allĂ€tare men det jag lyssnar pĂ„ mest Ă€r trance, progressive house blandat med vanlig kommersiell/vocal/gospell house och dĂ€rifrĂ„n till den flumimgaste drum'n basen till det mjukaste inom chillout/ambient. hepp, detta Ă€r jag! enjoy life. btw, schyst med ett studioforum!
Neko Postat 12 januari 2004 Postat 12 januari 2004 VĂ€lkommen till forumen, hoppas du kommer trivas! đ Jag jobbar ocksĂ„ lite med Reason, du kanske har nĂ„gra roliga tips att komma med. hehe.
tordA Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 HiYA đ Fasttracker, jag pillrade pĂ„ det programmet, men det blev inget bra. tacka vet jag Acid !!
musik (oregistrerad) Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Hej! VÀlkommen Nisse! NÀhÀ, det var inte du nej...okey. :musik
Nisse Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Hej nisse_! Det Ă€r jag som Ă€r forumets Nisse. đ
rankey (oregistrerad) Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 Tja niSs! Long time no see, dude. đł
mornel Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 Hahaha, vafan. LÀnge sedan man sÄg till Nisse, jag undrar vad han gör nuförtiden.
rankey (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Haha, konstigt att alla hĂ€lsar nu. Datumet för hans post Ă€r ju fan 11:e January 2004 đ
The Mr Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Yo nisse! Welcome to da hood! Tha Mistah... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.