Jump to content
Annons

Nisse!

nisse_ (oregistrerad)

Recommended Posts

nisse_ (oregistrerad)
Postat

Nej, faktiskt inte! 😛

Tjenare alla! Nisse Ă€r jag men samtidigt inte den Nisse ni Ă€r möjligtvis vana att se i TV4:as reklamavbrott 😄

Sysslade ganska mycket med tracking i tidigare dar. Satt och smekte kultprogramet Fasttracker 2 ganska mycket pĂ„ min fritid fast att man inte fick fram nĂ„got vettigt. Idag sitter jag mest och glider runt i reason för att försöka göra nĂ„got som tilltalar mig, nĂ„got som jag gillar dvs. NĂ€r jag vĂ€l inte proddar sĂ„ Ă€lskar jag att lyssna pĂ„ musik! Är sĂ„ gott som en allĂ€tare men det jag lyssnar pĂ„ mest Ă€r trance, progressive house blandat med vanlig kommersiell/vocal/gospell house och dĂ€rifrĂ„n till den flumimgaste drum'n basen till det mjukaste inom chillout/ambient.

hepp, detta Àr jag!

enjoy life.

btw, schyst med ett studioforum!

Annons
Postat

VĂ€lkommen till forumen, hoppas du kommer trivas! 🙂 Jag jobbar ocksĂ„ lite med Reason, du kanske har nĂ„gra roliga tips att komma med. hehe.

Postat

Fasttracker 2! 😠

minnen...

• 2 veckor senare...
  • 1 Ă„r senare...
musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

VÀlkommen Nisse! NÀhÀ, det var inte du nej...okey.

:rolleyes:

:musik

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

rankey (oregistrerad)
Postat

Tja niSs! Long time no see, dude. 😳

Postat

Hahaha, vafan. LÀnge sedan man sÄg till Nisse, jag undrar vad han gör nuförtiden.

rankey (oregistrerad)
Postat

Haha, konstigt att alla hĂ€lsar nu. Datumet för hans post Ă€r ju fan 11:e January 2004 😏

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.