HuoKan Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Jag funderar på att skaffa mig en Alesis Photon X25 eller M-Audio Ozone för att kunna jobba med musik med min laptop. Jag har läst massor av tester som säger att Ozone har ett bra ljudinterface (förutom mikpreampen som tydligen verkar halvtaskig) men hur är det med Photonen? Jag vet att Studio testade Photon X25 i nummer 6-05, men jag är bara prenumerant sedan 3 nummer och jag skulle verkligen vilja veta vad testet sa om ljudinterfacet på Photonen, så om nån kan hjälpa mig så är jag supertacksam. Har tyvärr inte tid att beställa ett gammalt nummer eftersom jag snart reser utomlands och skulle behöva ha den med mig :-) Egna erfarenheter uppskattas även tacksamt :-)
HuoKan Postat 9 mars 2006 Trådstartare Postat 9 mars 2006 Ingen som har det numret hemma och kan kolla i det?
Björn Olsberg Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Den fick fint betyg, hela testet finns att köpa för en tia i Artikelarkivet (direktlänk till testet). 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.