Maestro Minded Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Vintage Dream ARTIST: Maestro LÅTLÄNGD: 4:40 INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.28MB STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Vintage Dream Jag skulle uppskatta om ni kunde lyssna igenom denna beat och ge kritik.. jag är mest intresserad av kritik på mixningen, jag brukar inte vanliga trummor (proddar mestdels hiphop r&🙂 behövs t.ex gate till trummorna?... är det någon som överhuvudtaget kan förklara vad en gate är bra till förresten.. hursomhelst... här är beaten.... inget är samplad... Redigerat 26 september 2008 av Maestro Minded Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 Trevligt. Kasta gärna ett öga här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maestro Minded Postat 6 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2006 fixat 😳 ..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marängen Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 mysigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maestro Minded Postat 6 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2006 tackar.... fortfarande inga specifika åsiker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Gillar det överlag. Trivs dock inte med hihaten. Den låter väldigt nära & högt, jämfört med pukorna & virveln som låter långt borta. Skulle villa ha mer tryck i virveln. Annars, soft gung... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maestro Minded Postat 8 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2006 tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maestro Minded Postat 9 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 9 mars 2006 nånmer som kan checka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.