Jump to content
Annons

VSTi Instrument

Pelle Ramberg (oregistrerad)

Recommended Posts

Pelle Ramberg (oregistrerad)
Postat

Kan man låsa eller frysa inspelade VSTi spår för att minska på proccesoråtgången?

Annons
Postat (redigerat)

forum search... 😠

fx freeze heter ett av programmen.. finns ett till kommer inte ihåg vad de heter..

EDIT: finns redan i cubase... tryck F11 o klicka på knappen bredvid namnet...

annars kan du alltid rtfm...

Redigerat av Carl_B
Postat
forum search... 😄

fx freeze heter ett av programmen.. finns ett till kommer inte ihåg vad de heter..

till pelle's försvar ... forum search har då alldrig funkat för mig.

måste man söka på det exakta ordet eller mening, om ja, hur ska man då veta vad den forumstråden heter ... finns det forums search för det med 😠

Postat
forum search...  😆

till pelle's försvar ... forum search har då alldrig funkat för mig.

måste man söka på det exakta ordet eller mening, om ja, hur ska man då veta vad den forumstråden heter ... finns det forums search för det med 😆

håller med dej till viss del... sökfunktionen e väl inte riktigt optimal... men jag tycker ändå man ska göra en sökning innan.. utav 2 anledningar..

1. personen i fråga får svar med en gång oftast

2. forumet slipper bli nersölat med massa duplicate topics...

hur många topics har de inte vart angående winxp tweaking då? 😠

sen e de mitt sätt att svara... en gammal kvarleva från trance.nu forumet.. vet att det låter jävligt illa men ja kom hem 4 inatt o har sovit 2 timmar... tjejer ska inte köra fulla människor... alltid ska de krocka... 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.