Pazo Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 hahah Checka in detta! Fattar inte att de gör sånthär på riktigt! Japener alltså! HAHAH!! 😮😄😎😲 Lank
musik (oregistrerad) Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Inte sämre än mycket annat liknande. Hans utstyrsel är dock "lustig". Får nöja mig med en nedladdning tills vidare... 😮
Eternal Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 (redigerat) Denna är ganska gammal men jag ska inte förstöra eran glädje utan snarare förgylla den med originalversionen. Den som Pazo länkade till var karaoken. Här är musikvideon: Musikvideon Här är en torrentlänk till musikvideon och en mp3:a från singeln: Musikvideon som mpg + mp3 Jag har föresten bränt låten till bilen. En given cruisarlåt. Fast egentligen måste man se videon för att uppskatta låten. Men men. Redigerat 5 mars 2006 av Eternal
Joel B Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Tycker det är lite läskigt att tjejerna ser ut som 13-åringar... Är det idealet? Hursomhelst, skojig grej 😆
Neosus Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Denna är ganska gammal men jag ska inte förstöra eran glädje utan snarare förgylla den med originalversionen. Den som Pazo länkade till var karaoken. Här är musikvideon: Musikvideon Här är en torrentlänk till musikvideon och en mp3:a från singeln: Musikvideon som mpg + mp3 Jag har föresten bränt låten till bilen. En given cruisarlåt. Fast egentligen måste man se videon för att uppskatta låten. Men men. Bra Toyotamusik! 😆
Eternal Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Tycker det är lite läskigt att tjejerna ser ut som 13-åringar... Är det idealet? Hursomhelst, skojig grej 😆 Jag tycker inte att de ser ut som att vara 13. Kanske mer 18-19 men det är lite svårt att avgöra saken.
Eternal Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Denna är ganska gammal men jag ska inte förstöra eran glädje utan snarare förgylla den med originalversionen. Den som Pazo länkade till var karaoken. Här är musikvideon: Musikvideon Här är en torrentlänk till musikvideon och en mp3:a från singeln: Musikvideon som mpg + mp3 Jag har föresten bränt låten till bilen. En given cruisarlåt. Fast egentligen måste man se videon för att uppskatta låten. Men men. Bra Toyotamusik! 😆 Precis! 🙂 Allt stämmer så j***a bra!
D Vibe Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Känns som de lyssnat på för mycket eurodisco. Alldeles för mycket.
nurfen Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 HAHA! Jag sökte efter "hinoi", och hittade samma sak.. Fast ändå inte. Spana in den här! 🙂😉 Han brinner!
hackeman Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Shitpåmmfritt vilken äcklig fetknopp. Och vilken dålig låt, och ännu värre koreografi. Allting går i nån smaklös harmoni på nåt otäckt vis. Tror jag måste kräkas eller nåt. 🙂
nurfen Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Koreografin må vara usel, men den är ju tight som jag vet inte vad! 🙂
allansson Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 🙂😉🙂 De där japanerna är f*n hysteriskt roliga... Den här videon fick mig att tänka på en annan japansk musikvideo: Yatta! det kanske är några här som har sett den?
hackeman Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Den här videon fick mig att tänka på en annan japansk musikvideo:Yatta! Men vad i helvete... 😏
Eternal Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 HAHA! Jag sökte efter "hinoi", och hittade samma sak.. Fast ändå inte. Spana in den här! 😛😱 Han brinner! Det var exakt den som jag länkade till 😆
Eternal Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 😛😱😆De där japanerna är f*n hysteriskt roliga... Den här videon fick mig att tänka på en annan japansk musikvideo: Yatta! det kanske är några här som har sett den? Hahaha! Nej, den har jag inte sett tidigare. Men rolig var den. Väldigt gay.
nurfen Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Det var exakt den som jag länkade till 🙂 Ja, sedär! Men den var mycket roligare när jag länkade.
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Tar "en halv dag" att ladda ned... Gröna löv på smutsiga kalsonger. 😄
Eternal Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Det var exakt den som jag länkade till 😆 Ja, sedär! Men den var mycket roligare när jag länkade. Ja, din länkning var lite roligare faktiskt.
Linus Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Så? När börjar vi Studiofestivalen för JPop? (japansk europop) 😄
Eternal Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Så? När börjar vi Studiofestivalen för JPop? (japansk europop) 😉 SKulle vara kul med krav på musikvideo. Min mage skulle ha goda chanser att äckla folket 😮
Linus Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Så? När börjar vi Studiofestivalen för JPop? (japansk europop) 😄 SKulle vara kul med krav på musikvideo. Min mage skulle ha goda chanser att äckla folket 😉 Äsch, inga krav på video. Och inga krav på japansk text. Men sån stil... 😄
Eternal Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Så? När börjar vi Studiofestivalen för JPop? (japansk europop) 😄 SKulle vara kul med krav på musikvideo. Min mage skulle ha goda chanser att äckla folket 😉 Äsch, inga krav på video. Och inga krav på japansk text. Men sån stil... 😄 hepp. Jag som bara vill visa min mage 🙁 utan att det är för uppenbart.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.