spaceman Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Jaha, då har man gått och lyssnat på The Knife alleless för mycket misstänker jag. Här kommer en synthdänga. TjottaLatta KingKong Patta var ett utryck för at gå på muggen när jag gick i plugget. Lite Kraftwerk stuk över det kan man säga. Dom är inte att förglömma. * LÅTNAMN: Tjotta Latta King Kong Patta * ARTIST/GRUPP: Spaceman * GENRE: elektroniskt space * LÅTLÄNGD: 4:40 * KOMPOSITÖR: Spaceman * PRODUCENT: Spaceman * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STATUS: It rocks Your browser does not support the HTML5 audio tag
starboy (oregistrerad) Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Är man ensam i hela universum ? Nej, jag är också här Låter väääldigt mkt kraftwerk det här. Låten är inte min kopp te, så den tänker jag inte kommentera. Mixmässigt tycker jag trummaskinen kunde få komma fram mera. Bra jobbat annars. /cheers
spaceman Postat 5 mars 2006 Trådstartare Postat 5 mars 2006 Gjord med Steiberg trummsakin. Autria Mini moog och Moog mudlar, FM7, ocj Pro53 två gånger mm mm Och i Cubase SL3-
Danabacken Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Hmm. Låter otajt, tycker jag. Inget speciellt gung, som det borde vara(?). Annars låter det bra. Goa syntljud. Mixmässigt kan det bli bättre, så jobba på! //Dana
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.