DrivKraft Postat 5 mars 2006 Dela Postat 5 mars 2006 (redigerat) Tjo! Är så glad över vad jag funnit så jag måste dela med mig! 😉 Jag är troligtvis inte den första här som upptäckt denna Gratis-synt, men har Du nån gång sökt efter de där klassiska rymdljuden? Kolla in CYGNUS! http://www.krakli.co.uk/cygnus.htm Jag är förvånad över att den är gratis, visst har den ett udda GUI, men ljuden är fenomenala! Riktigt oldschool om jag får säga så. Väldigt stämmningsfull! Överreagerar jag? PEACE! Redigerat 5 mars 2006 av Emo Niobic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnetic Postat 5 mars 2006 Dela Postat 5 mars 2006 Riktigt sköna ljud och minst sagt ett lite annorlunda stämningsskapande GUI på space modellen 😛 Kanon! // Klas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 5 mars 2006 Dela Postat 5 mars 2006 Kan bara instämma, rätt udda GUI, men väldigt bra och "old school"-ljud. Rekommenderas att testa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lassjan Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 hej jag blev lite nyfiken efter jag läst ditt inlägg tror du att du skulle kunna beskriva hur det funkar jag fick bara några filer när jag laddade ner det men var är programvaran ?? som du kanske förstår är jag nybörjare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 (redigerat) hej jag blev lite nyfiken efter jag läst ditt inlägg tror du att du skulle kunna beskriva hur det funkar jag fick bara några filer när jag laddade ner det men var är programvaran ?? som du kanske förstår är jag nybörjare Vilket program kör du? Du lär behöva ett VST:i kompitabelt host program. Cubase, FL Studio eller nåt. Läg filerna i programmets VST directory så bör det funka. Verkar annars vara en jäkligt trevlig synt. Ska testa när jag kommer hem. Redigerat 6 mars 2006 av L.C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lassjan Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 (redigerat) jag kör cubase sx3 Redigerat 6 mars 2006 av lassjan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 Ahh... shit va ball... Tack så mycket. Kommer nog sitta och leka med denna hela dagen. Och jag som just lova min mamma att jag skulle plugga lite idag. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 Låt mig gissa. Bara till PC? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 Såg det nu med... Fan att det ska finnas så lite gratis au pluggar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 mars 2006 Dela Postat 6 mars 2006 Långt från smör&bröd, utan mer spännande leads eller skimrande klanger att dubba ovanpå andra instrument. Lät fint, så tack för tipset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 6 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2006 Mycket trevlig maskin...mycket trevlig! Kommer nog aldrig att sluta förvånas över att den är GRATIS! När jag kommer hem ska det skruvas Cygnus å de grövsta! På med CamelSpace och CamelPhat...sen bär det av! TJOHOO!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.