herwhisper Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Abomination ARTIST/GRUPP: Her Whisper GENRE: Metal LÅTLÄNGD: 0:43 KOMPOSITÖR: Her Whisper PRODUCENT: Her Whisper INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 1MB STATUS: Soon to be ready! Håller på att mixa lite grann. Undrar hur detta låter som helhet. Är alla nivåer OK, är det något som är åt helvete fel? Är lätt att man inte hör sina misstag som för andra är uppenbara. Så, RIS och ROS!! Redigerat 7 mars 2006 av herwhisper
Danabacken Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Inga större fel, vad jag kan hitta. Men dock saknar jag lite mer bas. Elguran låter lite burkig. Sänk den lite också. Trummorna kanske du kan höja litegrann också. Annars är det finemang! 😳
herwhisper Postat 4 mars 2006 Trådstartare Postat 4 mars 2006 All right, ska prova att gröpa lite i gitarrens mid. Och sänka dom lite. Håller med dig om bas och trummor!
Light Head Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 All right, ska prova att gröpa lite i gitarrens mid. Och sänka dom lite. Håller med dig om bas och trummor! Håller med, saknar lite bas... Vet inte om jag gillar sången, jäkligt skönt att höra texten iofs! Sångaren låter som om han är lite kluven, ibland glömmer han bort att han är fullvuxen och tror han är liten kille som vill sjunga som sin trampebil. Jag kom inte på något bättre sätt att beskriva det på... Det enda som jag tror är lite viktigt är just basen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.