hellsman (oregistrerad) Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 đ Hejsan, kan nĂ„gon hjĂ€lpa mig att konfigurera mitt reason med cubase sĂ„ att det gĂ„r att hĂ€mta ljudet frĂ„n reason till cubase? Jag har cubase 2.03 0 reason 2.5 och delta 10/10 ..förklara som för ett barn.... mvh Jimmy
ORCACHRIS (oregistrerad) Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 Hej Ăppna först SX. GĂ„ sedan till devices menyn och vĂ€lj Reason. VĂ€lj hur mĂ„nga ljudkanaler som ska kunna strömmas frĂ„n Reason. Ăppna sedan Reason "viktigt med ordningen". Ăppna aktuellt arr eller börja frĂ„n scratch. Nu kan du spela pĂ„ Reasons syntar frĂ„n SX och strömma ljudkanaler frĂ„n Reason till SX för mixning, automation eller export. För mer noggrann info se www.propellerheads.se Tekniker Rewire. Den Ă€r pĂ„ engelska men du fixar det. Om det fortfarande Ă€r oklart sĂ„ slĂ„ gĂ€rna en signal MVH Christoffer Orca Musikutbildning 070-5660019
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.