RogueOps Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Det borde sitta en mute-knapp bredvid solo-knappen tycker jag...
Carl_B Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Det borde sitta en mute-knapp bredvid solo-knappen tycker jag... jag drar alltid ner fadern istället... funkar bra för mej...
Wille Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 (redigerat) Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Jag brukar ge han en hundring!! du brukar han vara tyst!! 😆😆😆 Mvh / Starion 😆 Redigerat 27 maj 2004 av Starion
Plus o Minus Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 förmodligen så diskuterar dom mixern i sx, kan det stämma 😆
Carl_B Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 förmodligen så diskuterar dom mixern i sx, kan det stämma 😆 men hallå grabbar! kolla vilket forum ni är i... 😆😆
Carl_B Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 ja titta så fel det kan bli 😆 du kanske borde editera bort ditt inlägg där uppe... städa undan alla spår efter din dumhet 😆
Plus o Minus Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 ja titta så fel det kan bli 😆 du kanske borde editera bort ditt inlägg där uppe... städa undan alla spår efter din dumhet 😆 vore nog på sin plats om du tittade igenom dina 820 inlägg för att se hur mycket dumheter det finns där innan du börjar påpeka mina dumheter tokpelle 😆
Carl_B Postat 27 maj 2004 Postat 27 maj 2004 ja titta så fel det kan bli 😆 du kanske borde editera bort ditt inlägg där uppe... städa undan alla spår efter din dumhet 😆 vore nog på sin plats om du tittade igenom dina 820 inlägg för att se hur mycket dumheter det finns där innan du börjar påpeka mina dumheter tokpelle 😆 820 inlägg har ja ju iofs inte... men kanske ska ta o kolla igenom de ja har o editera.. hihi... ... ... ... 😆 820 inlägg!! gah va sysslar ja me egentligen? 😆
speed-focus Postat 31 maj 2004 Postat 31 maj 2004 Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Det borde sitta en mute-knapp bredvid solo-knappen tycker jag... Du har ju alltid Fruity Mute 2 som plugin att använda... Kanske inte det smidigaste, men om du inte vill fade:a så finns det inte så mycket annat att välja på.
Neko Postat 31 maj 2004 Postat 31 maj 2004 820 inlägg!! gah va sysslar ja me egentligen? 😳 Undrar jag med... 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.