Drik Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Född i maj, -78. Känner mig som 62. Samma här 😆 Asså, maj, -78 Jag känner mig som 27.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 själv blir jag 22 på Sveriges Nationaldag! Den 6/6 med andra ord 😆 Grattis i förskott! 😆 Räknas det?... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Arton är bäst! 😆 😄 😆 Vilka får inte köpa på Systemet? Cloudsurfer, Lynxo, Pazo,..? 😆 Vem behöver systemet? Färjan till danmark/tyskland? Systemet är ju bara en nödlösning. haha. Härifrån uppsala kan man ta färjan till åland för 40 spänn. Ska göra det om nån vecka 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 40 spänn! 😄 Jag kommer!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😄 En annan skön grej är att bussen åker från E4:an... vilken jag bor brevid 😆 Så jag behöver inte direkt skaffa "hemfärd" heller 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Så, vadå.. Statoil/ICA, pizzeria & E4 precis där du bor? 😆😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Så, vadå.. Statoil/ICA, pizzeria & E4 precis där du bor? 🙁😆😛 Jeop 🙁 Dessutom: Max två gator ner. Mc.Donald lika långt. Willys tre gator ner 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Men jag då! Jag har det ännu bättre.. Konsum tre kvarter bort, närmaste kebaberia 2 km bort, närmaste Donk ungefär lika långt, Max finns inte, Statoil ligger dubbelt så långt bort.. Hur bra som helst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Men jag då! Jag har det ännu bättre.. Konsum tre kvarter bort, närmaste kebaberia 2 km bort, närmaste Donk ungefär lika långt, Max finns inte, Statoil ligger dubbelt så långt bort.. Hur bra som helst! 😆😛🙁🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 20 hela år har gubben i lådan blivit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reverend_Raw Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 38 snart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Jag är 19 år.. snart kommer 20årskrisen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Vadå 20årskris! Man fyller ju systämet då! 😮 Jag vill iaf bli 20 😉 snart snart bara nåra månader kvar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Vadå 20årskris! Man fyller ju systämet då! 😛 Jag vill iaf bli 20 😏 snart snart bara nåra månader kvar! Ja men man får ju betala tandläkaren och doktorn själv! tänk om man får hål i tänderna.. det har man ju absolut inte råd med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Vadå 20årskris! Man fyller ju systämet då! 🙂 Jag vill iaf bli 20 😄 snart snart bara nåra månader kvar! Ja men man får ju betala tandläkaren och doktorn själv! tänk om man får hål i tänderna.. det har man ju absolut inte råd med! ifall du fyller 19 i år så har du redan "börjat" att bli tvungen att betala. Det är f.o.m året man blir 20 😏 Och tanläkaren var så fräck att skicka ett brev angående besök i januari... han kunde liksom vekrligen inte gjort det några veckor före? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 ifall du fyller 19 i år så har du redan "börjat" att bli tvungen att betala. Det är f.o.m året man blir 20 😏 Och tanläkaren var så fräck att skicka ett brev angående besök i januari... han kunde liksom vekrligen inte gjort det några veckor före? 😛 Jag fyllde 19 i januari. så då får man väl inte betala? Nästa år är det dags då.. Haha nej tandläkaren vill väl dra in så mycket pengar som möjligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 ifall du fyller 19 i år så har du redan "börjat" att bli tvungen att betala. Det är f.o.m året man blir 20 😏 Och tanläkaren var så fräck att skicka ett brev angående besök i januari... han kunde liksom vekrligen inte gjort det några veckor före? 😛 Jag fyllde 19 i januari. så då får man väl inte betala? Nästa år är det dags då.. Haha nej tandläkaren vill väl dra in så mycket pengar som möjligt! jao. nästa år! Då du! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 jao. nästa år! Då du! 😏 usch.. kan dock tänka mig att 40 årskrisen blir värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 (redigerat) Det är då Systemet blir riktigt värdefullt, när man måste betala tandläkaren själv. 😏 Redigerat 16 mars 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Det är då Systemet blir riktigt värdefullt, när man måste betala tandläkaren själv. 🙂 HAHA!! 😏😛😄 Sup ner mig å dra ut den utan bedövning! de kostar så mkt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Det är då Systemet blir riktigt värdefullt, när man måste betala tandläkaren själv. 😏 Haha ja det har du ju rätt i! Man får dränka sina sorger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Det är då Systemet blir riktigt värdefullt, när man måste betala tandläkaren själv. 😄 Haha ja det har du ju rätt i! Man får dränka sina sorger... haha. Det upplever jag en gång i veckan! Ut å supa varje freda å lörda! 😄 hehe.. dock inte nu på två veckor.. måste plugga... 😏 Och det är just pluggandet som jag dränker bort! På månda! dådu! då ska jag bli full! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 haha. Det upplever jag en gång i veckan! Ut å supa varje freda å lörda! 😄 hehe.. dock inte nu på två veckor.. måste plugga... 😏 Och det är just pluggandet som jag dränker bort! På månda! dådu! då ska jag bli full! 😆 Värst vad du super.. här blir det väl max en gång i veckan eftersom man måste plugga på helgerna. Har dessutom en hund som ogillar att jag lämnar honom ensam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 haha. Det upplever jag en gång i veckan! Ut å supa varje freda å lörda! 😄 hehe.. dock inte nu på två veckor.. måste plugga... 😏 Och det är just pluggandet som jag dränker bort! På månda! dådu! då ska jag bli full! 😆 Värst vad du super.. här blir det väl max en gång i veckan eftersom man måste plugga på helgerna. Har dessutom en hund som ogillar att jag lämnar honom ensam. som sagt. man får kompensera allt pluggande med att festa 😄 Och med tanke på att jag behöver plugga rätt mkt så 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 som sagt. man får kompensera allt pluggande med att festa 😆Och med tanke på att jag behöver plugga rätt mkt så 😏 Vad pluggar du förnåt då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 som sagt. man får kompensera allt pluggande med att festa 😄 Och med tanke på att jag behöver plugga rätt mkt så 😆 Vad pluggar du förnåt då? Teknisk Fysik 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Jag är tjugo över tio! 😏 30? 😳 Eller tio över tjugo om man så vill! 🙂 De´va´fan! 😮 En trummis som kan räkna längre änn till "sju och ått och"... 😛 (har spelat trummer i ett halvår nu och lärt mig att man tydligen skall räkna så 😕 ) 😉 😄😄 Lite jobbigt känns det ändå att jag kan bli "matematiker" efter att jag pluggat kalrt 🤪 Vad är det? 🤪😄😱 Jag är 15... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Teknisk Fysik 🙂 Det låter sådär lagom komplicerat. Jag ska plugga till läkare (när jag kommer in om sådär 10-15 år) 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Teknisk Fysik 🙂 Det låter sådär lagom komplicerat. Jag ska plugga till läkare (när jag kommer in om sådär 10-15 år) 😏 haha. ok. Ja teknisk fysik är svårt... Vad går du för något nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.