Jump to content
Annons

Hur gammal är du?

Dj_Sound

Recommended Posts

Annons
  • Svar 125
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Arton är bäst! 😆  😄  😆

Vilka får inte köpa på Systemet?

Cloudsurfer, Lynxo, Pazo,..?

😆

Vem behöver systemet? Färjan till danmark/tyskland? Systemet är ju bara en nödlösning.

haha. Härifrån uppsala kan man ta färjan till åland för 40 spänn. Ska göra det om nån vecka 😄

Dela på andra sajter

Men jag då! Jag har det ännu bättre..

Konsum tre kvarter bort, närmaste kebaberia 2 km bort, närmaste Donk ungefär lika långt, Max finns inte, Statoil ligger dubbelt så långt bort..

Hur bra som helst!

Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Vadå 20årskris! Man fyller ju systämet då! 😛

Jag vill iaf bli 20 😏 snart snart bara nåra månader kvar!

Ja men man får ju betala tandläkaren och doktorn själv! tänk om man får hål i tänderna.. det har man ju absolut inte råd med!

Dela på andra sajter

Vadå 20årskris! Man fyller ju systämet då! 🙂

Jag vill iaf bli 20 😄  snart snart bara nåra månader kvar!

Ja men man får ju betala tandläkaren och doktorn själv! tänk om man får hål i tänderna.. det har man ju absolut inte råd med!

ifall du fyller 19 i år så har du redan "börjat" att bli tvungen att betala. Det är f.o.m året man blir 20 😏

Och tanläkaren var så fräck att skicka ett brev angående besök i januari... han kunde liksom vekrligen inte gjort det några veckor före? 😛

Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
ifall du fyller 19 i år så har du redan "börjat" att bli tvungen att betala. Det är f.o.m året man blir 20 😏

Och tanläkaren var så fräck att skicka ett brev angående besök i januari... han kunde liksom vekrligen inte gjort det några veckor före? 😛

Jag fyllde 19 i januari. så då får man väl inte betala? Nästa år är det dags då..

Haha nej tandläkaren vill väl dra in så mycket pengar som möjligt!

Dela på andra sajter

Jag fyllde 19 i januari. så då får man väl inte betala? Nästa år är det dags då..

Haha nej tandläkaren vill väl dra in så mycket pengar som möjligt!

jao. nästa år! Då du! 😄

Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
jao. nästa år! Då du! 😏

usch.. kan dock tänka mig att 40 årskrisen blir värre.

Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Det är då Systemet blir riktigt värdefullt, när man måste betala tandläkaren själv. 😏

Haha ja det har du ju rätt i! Man får dränka sina sorger...

Dela på andra sajter

Det är då Systemet blir riktigt värdefullt, när man måste betala tandläkaren själv.  😄

Haha ja det har du ju rätt i! Man får dränka sina sorger...

haha. Det upplever jag en gång i veckan! Ut å supa varje freda å lörda! 😄

hehe.. dock inte nu på två veckor.. måste plugga... 😏

Och det är just pluggandet som jag dränker bort! På månda! dådu! då ska jag bli full! 😆

Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)

Och det är just pluggandet som jag dränker bort! På månda! dådu! då ska jag bli full! 😆

Värst vad du super.. här blir det väl max en gång i veckan eftersom man måste plugga på helgerna. Har dessutom en hund som ogillar att jag lämnar honom ensam.

Dela på andra sajter

Värst vad du super.. här blir det väl max en gång i veckan eftersom man måste plugga på helgerna. Har dessutom en hund som ogillar att jag lämnar honom ensam.

som sagt. man får kompensera allt pluggande med att festa 😄

Och med tanke på att jag behöver plugga rätt mkt så 😄

Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
som sagt. man får kompensera allt pluggande med att festa 😆

Och med tanke på att jag behöver plugga rätt mkt så 😏

Vad pluggar du förnåt då?

Dela på andra sajter

Jag är tjugo över tio!  😏

30? 😳

Eller tio över tjugo om man så vill! 🙂

De´va´fan! 😮 En trummis som kan räkna längre änn till "sju och ått och"... 😛

(har spelat trummer i ett halvår nu och lärt mig att man tydligen skall räkna så 😕 )

😉

😄😄

Lite jobbigt känns det ändå att jag kan bli "matematiker" efter att jag pluggat kalrt 🤪

Vad är det? 🤪😄😱

Jag är 15...

Dela på andra sajter

kittem (oregistrerad)
Teknisk Fysik  🙂

Det låter sådär lagom komplicerat. Jag ska plugga till läkare (när jag kommer in om sådär 10-15 år) 😏

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.