The Key Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 * LÅTNAMN: Everybody wants to be a celebrity * ARTIST/GRUPP:Ghostwood Prod feat. The Key and IngBorg * GENRE: Hippety hoppety * LÅTLÄNGD: ca 3.50 * KOMPOSITÖR: Ghostwood Prod feat The Key and IngBorg * PRODUCENT: The Key on booze * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK:5.3 mb * STATUS: Definitivt * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Så kan det gå när inte korken är på... Resultatet av en blöt fest hemma hos oss. Man kan höra att alla inte är helt nyktra på en del sluddriga artikulationsförsök...
hegobald Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 *haha* 😄 Skönt sound och sköna tonartsbyten... Funky allright.. Tur att det finns quantisize när promillen ökar... Kul storry. Stackars Ray 😉 Överlag bra ljud och sång faktsikt!!! Och framförallt kul låt 😉 Cheeers !!!
The Key Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 Tur att det finns quantisize när promillen ökar... Oja.. 😉
Grannen Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Riktigt gott gung! Du/ni har ett naturligt okonstlat härligt sväng! 🙂 Mycket humor: +++. T.o.m lite Zappa-feeling i texten. Enda svagheten tycker jag är själva refrängen. Kanske någon mer röst hade gjort det. Ok, jag tycker det är kanon! 😮
The Key Postat 5 mars 2006 Trådstartare Postat 5 mars 2006 Riktigt gott gung! Du/ni har ett naturligt okonstlat härligt sväng! 😕 Mycket humor: +++. T.o.m lite Zappa-feeling i texten. Enda svagheten tycker jag är själva refrängen. Kanske någon mer röst hade gjort det. Ok, jag tycker det är kanon! 🙂 Ja, vi hade väl en idé om att lägga på lite extra på refrängen och snygga till den vid ett senare tillfälle, men det har liksom inte blivit av. Kul att du gillade den i alla fall 🙂
Danabacken Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 haha! 😕 fan va skönt! 🙂 Som sagt, grymt sväng! *Spelar med*
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.