Tilly Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 är det bara jag eller ser det ut som den vita cirkeln runt telefonen blir mindre och mindre hela tiden?
suedehead Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 är det bara jag eller ser det ut som den vita cirkeln runt telefonen blir mindre och mindre hela tiden? haha det tänkte jag oxå på.. skrämmande 😱
JonesH Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Broms! Det är ju verkligen inte bara för ericsson-telefoner?!? Salling Clicker finns för en massa Nokia, SonyEricsson och Motorola m.fl. Dock bara till OS X.
allansson Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Låter coolt... men ni får säga till om ni hittar nåt liknande för WinXP och Cubase SX...
Linus Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Låter coolt... men ni får säga till om ni hittar nåt liknande för WinXP och Cubase SX... Jag kan väl slänga ihop en isåfall 😛
captain nemo (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Verkar jävligt användbart. Som en fjärrkontroll till motorsågen ungefär... 🙂 //nemo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.