Jump to content
Annons

Finns det nån funktion som gör så att...


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Finns det nån funktion på detta Forum som gör att man slipper se alla dessa eländiga ljusblå rutor med Quoteringar i alla trådar? Det borde ju finnas!!

Att en tredjedels sida fylls ut av Quoteringar i en diskussion, där det senaste inlägget bara är ett "ja", "mmmm" eller ännu värre, en smileygubbe, kan ju inte vara nödvändigt.

🥰

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

...jag menar bara att funktionen kunde finnas hos var och en...så man slapp se eländet!

Men låt de som vill Quotera Quotera!

🥰

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Finns det nån funktion på detta Forum som gör att man slipper se alla dessa eländiga ljusblå rutor med Quoteringar i alla trådar? Det borde ju finnas!!

Att en tredjedels sida fylls ut av Quoteringar i en diskussion, där det senaste inlägget bara är ett "ja", "mmmm" eller ännu värre, en smileygubbe, kan ju inte vara nödvändigt.

🥰

:musik

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...det var bara det att det är den primära anledningen till att jag överväger att lämna Forumet...

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag skojar ju bara. Klart du inte ska lämna forumet, det är ingen som råkar ut för så mycket konstigheter som du!

Men, vi säger så här. Om du går med i ett hästforum, vad heter du då? Häst?

Link to comment
Dela på andra sajter

...det var bara det att det är den primära anledningen till att jag överväger att lämna Forumet...

🥰

Say again? Du överväger att lämna forumet för att du får trycka på Page Down på tangentbordet nån gång ibland?

Link to comment
Dela på andra sajter

...det var bara det att det är den primära anledningen till att jag överväger att lämna Forumet...

🙂

Say again? Du överväger att lämna forumet för att du får trycka på Page Down på tangentbordet nån gång ibland?

Men du förstår inte. Det är extra jobbigt för musik att trycka Page Down eftersom hans poltergeist envisas med att trycka Page Up hela tiden. Håhåjaja.

Det är nästa värt att koda en filter-plugg till IE för att få ha musik kvar här. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Finns det nån funktion på detta Forum som gör att man slipper se alla dessa eländiga ljusblå rutor med Quoteringar i alla trådar? Det borde ju finnas!!

Att en tredjedels sida fylls ut av Quoteringar i en diskussion, där det senaste inlägget bara är ett "ja", "mmmm" eller ännu värre, en smileygubbe, kan ju inte vara nödvändigt.

😱

:musik

😮

😳

(sorry musik, älskar dig ändå 😛 ..)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...