Sonefors Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Vad menar alla med WORD??? En dum sonefors undrar Mvh Fredrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Vad menar alla med WORD??? En dum sonefors undrar Mvh Fredrik I concurr = Synonym... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 2 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 2 mars 2006 Vad menar alla med WORD??? En dum sonefors undrar 😆 Mvh Fredrik I concurr = Synonym... Fatta fortfarande inte... Prata svenska med mig??? 😄 Mvh Fredrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 haha. Gjorde den med flit Word säger man när man håller med någonting. T.ex. Jag säger att [stoppa in godtycklig musiker] är skit! Om du också är av den åsikten så säger du "Word!! " 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Hej! Word är ett ordbehandlingsprogram från Microsoft. I Forumet här används ordet Word också i betydelsen: "Dina ord är min lag" eller "Du har helt rätt" eller "Jag instämmer". Någon har alltså yttrat något som man håller med om... Ibland skriver jag Power Point, om det är kraft bakom det yttrade och det dessutom innehåller en poäng. Ibland skriver jag Excel - men det är mest för att djävlas. *ska ta sparrissoppan från spisen nu* :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonefors Postat 2 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 2 mars 2006 haha. Gjorde den med flit 😆 Word säger man när man håller med någonting. T.ex. Jag säger att [stoppa in godtycklig musiker] är skit! Om du också är av den åsikten så säger du "Word!! " 😄 Okej! Nu kan jag också vara med i leken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 haha. Gjorde den med flit 😄 Word säger man när man håller med någonting. T.ex. Jag säger att [stoppa in godtycklig musiker] är skit! Om du också är av den åsikten så säger du "Word!! " 🙂 Okej! Nu kan jag också vara med i leken Word! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Nu när du har löst problemet, kan du inte skriva "löst" i ämnesfältet ifall någon annan på forumet har samma problem och söker på just ordet Word!................................... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 2 mars 2006 Dela Postat 2 mars 2006 Ord! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 haha. Gjorde den med flit 🙂 Word säger man när man håller med någonting. T.ex. Jag säger att [stoppa in godtycklig musiker] är skit! Om du också är av den åsikten så säger du "Word!! " 😉 Okej! Nu kan jag också vara med i leken 🙁 Det var ju synd. Ju färre som missbrukar ordet, desto vackrare är dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shaidar (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 (redigerat) Ord! 🙂 jå jå jå Ord upp, hemmapojke! Redigerat 3 mars 2006 av Shaidar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 Bone: Hur gör DU för att skriva i ämnesfältet efteråt?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 Bone: Hur gör DU för att skriva i ämnesfältet efteråt?? Om man har startat ämnet så är det ju bara att trycka på "ändra" i ditt första inlägg, så kan du ändra allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 haha. Gjorde den med flit 😉 Word säger man när man håller med någonting. T.ex. Jag säger att [stoppa in godtycklig musiker] är skit! Om du också är av den åsikten så säger du "Word!! " 😄 Okej! Nu kan jag också vara med i leken 😉 Det var ju synd. Ju färre som missbrukar ordet, desto vackrare är dagen. WÖRLD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 Hej k9 - är du här nu! Bone: jo, men kan man alltså ändra även Rubriken på själva tråden?? 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 Hej k9 - är du här nu! Bone: jo, men kan man alltså ändra även Rubriken på själva tråden?? 😉 :musik Nä, det gör du före eller efter det första eller andra tänkta inlägget, annars kan du skriva det på maskin eller pm:a Oldsberg aka Watson. 😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 Hej k9 - är du här nu! Bone: jo, men kan man alltså ändra även Rubriken på själva tråden?? 😉 :musik Nä, det gör du före eller efter det första eller andra tänkta inlägget, annars kan du skriva det på maskin eller pm:a Oldsberg aka Watson. 😉😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 (redigerat) Bone: Trodde du med ämnesfält menade det fält där ämnet står...alltså själva rubrikraden. Men fattar nu att du med Ämnesfält menar den plats där man skriver inlägg. 😉 Redigerat 3 mars 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 3 mars 2006 Dela Postat 3 mars 2006 Vad menar alla med WORD??? En dum sonefors undrar 😆 Mvh Fredrik WORD!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.