mornel Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Nu är min dator helt ren. Dags att installera alla program, uppdatera systemet, tweaka inställningarna och kasta loss.
Gote Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Nu är min dator helt ren. Dags att installera alla program, uppdatera systemet, tweaka inställningarna och kasta loss. Har du tvättat den? 😳
mornel Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Haja att det tog sju minuter att formatera om hårddisken och installera Mac OS X Tiger...
mornel Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Nu är min dator helt ren. Dags att installera alla program, uppdatera systemet, tweaka inställningarna och kasta loss. Har du tvättat den? 😳 Ja, eller i alla fall "städat". En riktig vårstädning, som Pico uttryckte det.
Gote Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Nu är min dator helt ren. Dags att installera alla program, uppdatera systemet, tweaka inställningarna och kasta loss. Har du tvättat den? 😳 Ja, eller i alla fall "städat". En riktig vårstädning, som Pico uttryckte det. Ingen dum idé att göra det till tradition...
mornel Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Nu är min dator helt ren. Dags att installera alla program, uppdatera systemet, tweaka inställningarna och kasta loss. Har du tvättat den? 😳 Ja, eller i alla fall "städat". En riktig vårstädning, som Pico uttryckte det. Ingen dum idé att göra det till tradition... Den fungerade fint, men jag tänkte att den nog kunde må bra av en liten rundsmörjning ändå.
Pico Postat 2 mars 2006 Trådstartare Postat 2 mars 2006 Haja att det tog sju minuter att formatera om hårddisken och installera Mac OS X Tiger... He je skärt he...
Pico Postat 2 mars 2006 Trådstartare Postat 2 mars 2006 En grabb försökte just bjuda mitt popmongo på en drink, sedan skickade han tips på hur jag skall boka mina konserter. 😳 Stöter han på mig?
Gote Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 En grabb försökte just bjuda mitt popmongo på en drink, sedan skickadehan tips på hur jag skall boka mina konserter. 😳 Stöter han på mig? Det går snabbare att få svar om man lägger frågan i rätt forum... 🙂
Gote Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Nu är min dator helt ren. Dags att installera alla program, uppdatera systemet, tweaka inställningarna och kasta loss. Har du tvättat den? 🙂 Ja, eller i alla fall "städat". En riktig vårstädning, som Pico uttryckte det. Ingen dum idé att göra det till tradition... Den fungerade fint, men jag tänkte att den nog kunde må bra av en liten rundsmörjning ändå. Hur håller du koll på allt som var installerat? 😳
Pico Postat 2 mars 2006 Trådstartare Postat 2 mars 2006 Jävúlen vad Grahns forum vuxit dårå... (Nej, ingen felstavning, skall betonas så) 😳
Gote Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Jävúlen vad Grahns forum vuxit dårå... (Nej, ingen felstavning, skall betonas så) 🙂 Han är populär den där Grahnen. En riktig kändis! 😳
mornel Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Nu är min dator helt ren. Dags att installera alla program, uppdatera systemet, tweaka inställningarna och kasta loss. Har du tvättat den? 🙂 Ja, eller i alla fall "städat". En riktig vårstädning, som Pico uttryckte det. Ingen dum idé att göra det till tradition... Den fungerade fint, men jag tänkte att den nog kunde må bra av en liten rundsmörjning ändå. Hur håller du koll på allt som var installerat? 😳 Sparade det mesta på min externa hårddisk så att jag skulle kunna komma åt det. Håller på att meka ihop allt nu, program efter program. Har skrivbordet fullt av installationsskivor 🙂
mornel Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Åh vad det går undan nu! 😳 Vissa saker går verkligen mycket snabbare nu. Skönt.
Pico Postat 2 mars 2006 Trådstartare Postat 2 mars 2006 Det är härligt när vi har sånna här diskutioner... 😄
Dark Of Light Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Det är härligt när vi har sånna här diskutioner... 😄 Svårt att hänga med i vändningarna bara ibland... 😄
Pico Postat 2 mars 2006 Trådstartare Postat 2 mars 2006 Diskussion tror jag det stavas när jag tänker efter... 😏
Recommended Posts