Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 JAG HAR ÄGG! JAG HAR KAVIAR! JAG HAR EN LIMPA! 🙂 Men du känner inte K9! sådeså! HA! 😮
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Haha, jaha. k9 har ju skrivit här i tråden! inte så lite heller 😮
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Var juh inte så farligt än då, men hälsa Mornel att jag inte tänker prata med honnom någe mera nu. 😮 haha. det är ju lugnt! Både Pico och Gote passerade ju honom nu i veckan då Mornel gått och skaffat sig liv 🙂
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 😮 Jo det var ju annars ett bra föslag till nattmacka.... Om inte någan har lite av Grahns "fuffins" att bjuda på? inte jag. Men ägg + kaviar + limpa slår ju muffins 🙂
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Var juh inte så farligt än då, men hälsa Mornel att jag inte tänker prata med honnom någe mera nu. 😄 haha. det är ju lugnt! Både Pico och Gote passerade ju honom nu i veckan då Mornel gått och skaffat sig liv 😛 🙁 Stackarn! 🙁 Jag som bara försökte komma på en bra ursäkt att vara slö. 😮 Vad är föresten det där "liv" som är så inne att besitta nu? 🙂 meh! Det var ju di som precis hade ett! 🙂
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 😮 Jo det var ju annars ett bra föslag till nattmacka.... Om inte någan har lite av Grahns "fuffins" att bjuda på? inte jag. Men ägg + kaviar + limpa slår ju muffins 🙂 Jo men inte Fuffins!! 🙁 Eller hur Grahn! 🙂😛 😄
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Nje. inte popcorn nu. ska snart lägga mig. Bara 3 typuppgifter kvar att gå igenom 😮
Pazo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Mätt! 🙂 Grattis! 😮😛 Men jag vill ha något jag med nu!! 😄 DUMMA DIG!! 🙂 hahaha.. Såntdär uppskattas aldrig här inne Nurfen! 🙁
nurfen Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Hehe, allt jag skriver uppskattas.. På ett eller annat sätt! Lycka till på tentan, Pazo.. Men kl 7 sover jag, så jag kan inte hålla tummarna.. Nu måste jag skita.
nurfen Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Haha, jaha. Ja, min mage är snabbast i stan! Det är därför Pazo gillar mej så mycket. Han stoppar i mej nåt så får han ut det direkt, typ. Fast i näringsfattigare form. Det är något för håret.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Kanske ja K9.... ifall du vill se nån försämring 😛 GRAHN!! Jag fixade daten nu 😆 He he! Får väll kanske påpeka att jag har skaffat ett liv nu, så jag hinner inte vara OT! 😉 Schhhh... Jag ville ju ha en bild på mig där! 😛
mornel Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Uj uj. Somnade vid tvåtiden, blev väckt av telefonen kvart över sju. Ska jobba vid Odenplan tio över åtta 😆
mornel Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Hehe, nu fick jag erbjudande om ett vikariat till idag från ett annat håll. Jobben rullar in 😆
Dark Of Light Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Känner mig.. Faktiskt oförskämt pigg för min ålder och med tanke på att det är måndag...
Recommended Posts