Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
snart bli det haniball på fyran.. weeeeei:D

nej, jag vågar inte titta. jag itttar alltid på fyrans fulmer på södanagar. men idag ska ja kika på film på datorn. vågar absolut inte se hannibal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

snart bli det haniball på fyran.. weeeeei:D

nej, jag vågar inte titta. jag itttar alltid på fyrans fulmer på södanagar. men idag ska ja kika på film på datorn. vågar absolut inte se hannibal.

Du gör rätt i att inte se den, den är väldigt otrevlig.

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
snart bli det haniball på fyran.. weeeeei:D

nej, jag vågar inte titta. jag itttar alltid på fyrans fulmer på södanagar. men idag ska ja kika på film på datorn. vågar absolut inte se hannibal.

Du gör rätt i att inte se den, den är väldigt otrevlig.

Precis vad jag misstänkte. Jag ser inte otrevliga filmer alls. Eller, alltså, det beror ju på... Men i regel ser jag inte "skräckfilmer". Jag lärde mig tidigt att det inte finns någon direkt anledning att se obehagliga filmer. Jag får inte någon slags kick av det alls (som andra verkar få), jag blir bara rädd och mår dåligt 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

NU ska jag duscha nu´ra då´ra! ...lär ju sova förlänge imorronbitti då´ra å då hinner jag ju inte duscha så som jag har tänkt egentligen då´ra så då duschar jag nu´ra istället då´ra.

😎

Hej´ra!

Har du vart och lekt med Lunarizern igen Grahn? Fy på dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Wazzap k9? 🙂

Har sålt trummorna nu. 🙁 Kunde inte ha dem i lägenheten jag skall flytta till på tisdag.

Men jag skall bara bo där medans jag letar en juste villa att ha studion i. Det vart vör många som ville vara med på detta ställe och för få som faktistvar beredda att jobba eller betala för det, så nu kör jag solo. 😮

Men Fellovdiners plattan släps nog snart nu.

Och arbetet med Strinphistos knallar vidare, det är bara mina egna planer som ser helt anorlunda ut nu.

🙂😄

Så det blev inget ställe i dendär andra villan?... rockskla eller va de nu va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...