MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 snart bli det haniball på fyran.. weeeeei:D nej, jag vågar inte titta. jag itttar alltid på fyrans fulmer på södanagar. men idag ska ja kika på film på datorn. vågar absolut inte se hannibal.
mornel Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 (redigerat) snart bli det haniball på fyran.. weeeeei:D nej, jag vågar inte titta. jag itttar alltid på fyrans fulmer på södanagar. men idag ska ja kika på film på datorn. vågar absolut inte se hannibal. Du gör rätt i att inte se den, den är väldigt otrevlig. Redigerat 12 mars 2006 av mornel
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 snart bli det haniball på fyran.. weeeeei:D nej, jag vågar inte titta. jag itttar alltid på fyrans fulmer på södanagar. men idag ska ja kika på film på datorn. vågar absolut inte se hannibal. Du gör rätt i att inte se den, den är väldigt otrevlig. Precis vad jag misstänkte. Jag ser inte otrevliga filmer alls. Eller, alltså, det beror ju på... Men i regel ser jag inte "skräckfilmer". Jag lärde mig tidigt att det inte finns någon direkt anledning att se obehagliga filmer. Jag får inte någon slags kick av det alls (som andra verkar få), jag blir bara rädd och mår dåligt 😎
Per_a_55 Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 NU ska jag duscha nu´ra då´ra! ...lär ju sova förlänge imorronbitti då´ra å då hinner jag ju inte duscha så som jag har tänkt egentligen då´ra så då duschar jag nu´ra istället då´ra. 😎 Hej´ra! Har du vart och lekt med Lunarizern igen Grahn? Fy på dig!
ThomasJ Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 He he! Trodde att ni skullle vara uppe i över två tusen (inlägg) nu grabbar! 😎 haha
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 NOtera att min avatar togs bara nåra minuter efter bilden ovan. BIlden är tagen inna jag alltså börjat inte smakisen 😲
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Kanske ja K9.... ifall du vill se nån försämring 😉 GRAHN!! Jag fixade daten nu 😲
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 GRAHN!! Jag fixade daten nu 😲 Hur gör man...? 😉 Du ska väl acceptera något. eller nåt 😱
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Du har väl viosst hittat. jag ser att du har accepterat 😲
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Kanske ja K9.... ifall du vill se nån försämring 😱 GRAHN!! Jag fixade daten nu 😲 He he! Får väll kanske påpeka att jag har skaffat ett liv nu, så jag hinner inte vara OT! 😉 Schhhh...
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Nä gonatt nu! 😲 Natti! Själv sitter jag å har mig en genomgång av matten. *tenta klockan 9.00*
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Meh jag ska ju inte lägg mig än ju! 😮 Resmé? hmm... jag vet inte riktigt.. mkt snack om ingenting känns det som. Dock har Popomundo smygit sig in en del 🙂
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Wazzap k9? 🙂 Har sålt trummorna nu. 🙁 Kunde inte ha dem i lägenheten jag skall flytta till på tisdag. Men jag skall bara bo där medans jag letar en juste villa att ha studion i. Det vart vör många som ville vara med på detta ställe och för få som faktistvar beredda att jobba eller betala för det, så nu kör jag solo. 😮 Men Fellovdiners plattan släps nog snart nu. Och arbetet med Strinphistos knallar vidare, det är bara mina egna planer som ser helt anorlunda ut nu. 🙂😄 Så det blev inget ställe i dendär andra villan?... rockskla eller va de nu va?
Recommended Posts