Pico Postat 12 mars 2006 Trådstartare Postat 12 mars 2006 Redan ätit ägg idag jue! 😆 Tjo! Vadå, menar du att man kan få för mycket av dem?
Pico Postat 12 mars 2006 Trådstartare Postat 12 mars 2006 HELVETTE va hungrig jag blev... 😄 Sånna gånger brukar jag se till o äta... 😄
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Man kan inte få tillräkligt många ägg per dag. Men både plånboken och magen kan det 😄
Pico Postat 12 mars 2006 Trådstartare Postat 12 mars 2006 Man kan inte få tillräkligt många ägg per dag. Men både plånboken och magen kan det 😄 😄
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 MM! MM! Blev ju nå korv stroganoff aktig grej nu 😄 😄 SÅ GOTT! 😄
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 hungrig 😄 Vill du ha lite av min mat. har fortarande lite som jag inte hunnit äta upp 😄
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 hungrig 😄 Vill du ha lite av min mat. har fortarande lite som jag inte hunnit äta upp 😛 jaaaaaa 😄😄 Nehe! du ´var inte snabb nog hit! Den råkade bli uppäten 😄
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Jag får väl äta upp min egen mat då. *ställer mig i hörnet och surar* 😄 Va äre för någon då? 😄
nurfen Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Ey fidde! Hur va festen igår? 😄 Den var skitkul! Jag var riktigt lättfotad.. Dansade hela kvälla! Ingen vacker syn 😄 & fixade en date ikväll med damen som kan få en att bli monogam. Så nu STÄDAR jag 😄 Det suger. Men om det blir lika trevligt ikväll som det blev igår så blir jag glad!
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Ey fidde! Hur va festen igår? 😛 Den var skitkul! Jag var riktigt lättfotad.. Dansade hela kvälla! Ingen vacker syn 😄 & fixade en date ikväll med damen som kan få en att bli monogam. Så nu STÄDAR jag 😄 Det suger. Men om det blir lika trevligt ikväll som det blev igår så blir jag glad! OOH! Turis 😄
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Jag får väl äta upp min egen mat då. *ställer mig i hörnet och surar* 😆 Va äre för någon då? 😆 Kyckling, Currysås, Wokmix och POTATIS! MMMM! 😄 minus wokmixen låter det ju som e höjdare 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Marcus Rombo är bakis. Och han skulle göra rent sitt tangentbord efter gårdagens förfest. Han gjorde detta med en disktrasa, bara drog rakt över, jag var på skrivbordet, och när jag dragit med trasan över tangenterna och tittar upp på skärmen ser jag en ruta, och jag klickar bara någonstans... Sen upptäcker jag att min senaste låt är borta. BORTA. Jag misstänkte att jag, med mitt musklick, bekräftat att ta bort den filen. MEN DEN LIGGER INTE I PAPPERSKORGEN?!?! Om inte filen dyker upp snart kommer jag inte bara slänga ut datorn från balkongen. Jag kommer även döda alla människor på den här planeten. VART ÄR FIIIIIIILEEEEEEEN?!?!??!?!?!?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Och jag har sökt efter alla RNS-filer (*.rns) men inte hittat någe. PS. jag kommer även utrota andra arter om inte filen dyker upp DS.
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 HAHAHAHAH!!!! Vet du hur komisk du är nu Macke!?!?!? 😆😄😄😆😆 !!!! Synd dedär med låten kanske 😆 😆😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Pazo, du inser att du kommer bli en av dom första som råkar illa ut va? 😆 Nejmen seriöst. Jag tror jag dör. Jag kommer dö. Snart kommer jag börja stortjuta. På riktigt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 DET MÅSTE FINNAS NÅGE SÄTT ATT FÅ TILLBAKS LÅTEN PÅ?! VART FAN ÄR DEN!?!??!
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Pazo, du inser att du kommer bli en av dom första som råkar illa ut va? 😆 Nejmen seriöst. Jag tror jag dör. Jag kommer dö. Snart kommer jag börja stortjuta. På riktigt. Var den så bra?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Men vad fan är det här. Den som ryker först är fan Bill Gates.
Recommended Posts