Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

Ey fidde! Hur va festen igår? 😄

Den var skitkul! Jag var riktigt lättfotad.. Dansade hela kvälla! Ingen vacker syn 😄

& fixade en date ikväll med damen som kan få en att bli monogam. Så nu STÄDAR jag 😄 Det suger. Men om det blir lika trevligt ikväll som det blev igår så blir jag glad!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ey fidde! Hur va festen igår? 😛

Den var skitkul! Jag var riktigt lättfotad.. Dansade hela kvälla! Ingen vacker syn 😄

& fixade en date ikväll med damen som kan få en att bli monogam. Så nu STÄDAR jag 😄 Det suger. Men om det blir lika trevligt ikväll som det blev igår så blir jag glad!

OOH! Turis 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Marcus Rombo är bakis. Och han skulle göra rent sitt tangentbord efter gårdagens förfest. Han gjorde detta med en disktrasa, bara drog rakt över, jag var på skrivbordet, och när jag dragit med trasan över tangenterna och tittar upp på skärmen ser jag en ruta, och jag klickar bara någonstans...

Sen upptäcker jag att min senaste låt är borta. BORTA. Jag misstänkte att jag, med mitt musklick, bekräftat att ta bort den filen. MEN DEN LIGGER INTE I PAPPERSKORGEN?!?!

Om inte filen dyker upp snart kommer jag inte bara slänga ut datorn från balkongen. Jag kommer även döda alla människor på den här planeten. VART ÄR FIIIIIIILEEEEEEEN?!?!??!?!?!?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Och jag har sökt efter alla RNS-filer (*.rns) men inte hittat någe.

PS. jag kommer även utrota andra arter om inte filen dyker upp DS.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Pazo, du inser att du kommer bli en av dom första som råkar illa ut va? 😆

Nejmen seriöst. Jag tror jag dör. Jag kommer dö. Snart kommer jag börja stortjuta. På riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

DET MÅSTE FINNAS NÅGE SÄTT ATT FÅ TILLBAKS LÅTEN PÅ?!

VART FAN ÄR DEN!?!??!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...