Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Pazo...självklart!!

Befinner jag mig i en musikaffär i Sverige skulle jag aldrig få för mig att betala mer än vad någon annan butik tar i Sverige! Då säger man ju bara att man skiter i det och handlar där istället.

Musikbörsen gick ned säkert 25% en gång...

Nån gång drog jag till med Thomann - med det var inget märkvärdigt. De är inte överdrivet billiga!

😄

prutguden//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Tack för länkarna Grahn. Tyvärr hade ingen av de tre tyska "min" gitarr. Och i hela Sverige finns det bara två butiker: Musikbörsen Gbg och Halmen Musik Helsingborg, såvitt jag vet...

I England finns den hos ett par megastora jättar.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Andys Music OnLine kan man som svensk inte handla ifrån, Grahn! Amerikanerna tror inte gott om oss?

😄

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Som sagt är Musical Instrument Megastore min troliga favorit på förhand. De berättar om VAT (till skillnad från Soundslive), de ar bra och tydligt upplägg på sidorna och en maffig FAQ-avdelning.

Det enda som är konstigt nu, det är att bilder och text om den där Yamaha-gitarren inte överensstämmer hos de olika företagen från England. Ibland står det att bandbrädan är rosewood, ibland svart, ibland att det är solid mahogny i bakstycket och ibland laminerad sycamore. Och det som står i texten är alltid det omvända jämfört med bilden...

Det handlar ju om en Yama 750:a och vad jag förstår har den funnits i kolossalt många år. Vissa av ställena kanske säljer gamla modellen? Jag vill alltså ha den med flammig sycamore och inte mahogny i bakstycket, trots att den "bara" är laminerad.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Eeehhh....Avataren, är det en bild från London Dungeon - skräckmuséet i London?

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

SÖVA!!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

SÖÖÖÖVA!!!!!!

sova

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...