Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Haha, idag ska jag på en fest 4 hus från mitt eget.. ..vilket betyder att jag kan dricka ÄNNU mer! 😳 MEN SLUTA! Vet du hur avundsjuk jag blir nu 😱 !!! Säger han med laxen! Jag kan praktiskt taget RULLA hem från festen inatt! Meh. okey vi säger såhär. Fredagen den 24:de så kommer jag förbi å då ska de vara nån fetingbra fest nära där du bor! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Sådär, nu har jag spelat in en minimix. Your browser does not support the HTML5 audio tag 1. Roger Sanchez - Another Chance 2. Basement Jaxx - Plug It In 3. Basement Jaxx - Jump n' Shout 4. Eric S feat. Martha Jean "The Queen" - You Are Somebody! 5. Shapeshifters - Lola's Theme Som sagt, mini. Och som sagt, hits. va fint:P jag leker vidare med det.. kan bli en stafett mix:P Fin idé! Den e skön mackan. Visste inte du hade sånna skills 😳 Men du är ju efter Pazo 😆
ThomasJ Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Sådär, nu har jag spelat in en minimix. Your browser does not support the HTML5 audio tag 1. Roger Sanchez - Another Chance 2. Basement Jaxx - Plug It In 3. Basement Jaxx - Jump n' Shout 4. Eric S feat. Martha Jean "The Queen" - You Are Somebody! 5. Shapeshifters - Lola's Theme Som sagt, mini. Och som sagt, hits. va fint:P jag leker vidare med det.. kan bli en stafett mix:P Fin idé! Den e skön mackan. Visste inte du hade sånna skills 😳 Men du är ju efter Pazo 😆 är jag efter pazo eller är pazo efter?¿¿¿¿
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Sådär, nu har jag spelat in en minimix. Your browser does not support the HTML5 audio tag 1. Roger Sanchez - Another Chance 2. Basement Jaxx - Plug It In 3. Basement Jaxx - Jump n' Shout 4. Eric S feat. Martha Jean "The Queen" - You Are Somebody! 5. Shapeshifters - Lola's Theme Som sagt, mini. Och som sagt, hits. va fint:P jag leker vidare med det.. kan bli en stafett mix:P Fin idé! Den e skön mackan. Visste inte du hade sånna skills 😱 Men du är ju efter Pazo 😆 är jag efter pazo eller är pazo efter?¿¿¿¿ Han syftar på att jag är efter 😳
nurfen Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Pazo? Skitbra fest? Nu ska du berätta mer! 😆 Nu ska jag gå.. Fyra hus bort.. Tar väl nån minut. Hej!
nurfen Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Juste! Frågan är nu vad jag ska se på för film ikväll 😆 1 - Crash 2 - Waiting (med Ryan Reynolds) 3 - Lilla Kycklingen (ganska läskig..) 4 - The Descent 5 - Walk the Line
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Juste! Frågan är nu vad jag ska se på för film ikväll 😆 1 - Crash 2 - Waiting (med Ryan Reynolds) 3 - Lilla Kycklingen (ganska läskig..) 4 - The Descent 5 - Walk the Line Tackar 😳
ThomasJ Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Vinar du till melodifestivalen eller? 😳 självklart.. haha.. helt själv dessutom. men jag har ju valt det själv:D
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Sandra Dahlberg är grymt lik en tjejkompis. 😳
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Skit i Melodifestival. Den är ju som den är... Det verkar som om Carola kan göra vadsomhelst och ändå vinna. 😳
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Men! Du kan ju allvarligt inte bli deppig för melodifestivalen Grahnis! 😳
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Men! Du kan ju allvarligt inte bli deppig för melodifestivalen Grahnis! 😄 Hahaha Inte sitter ni väl och tar mig på allvar eller? 😳😏😳😄😆 Vad tror du? 😆 :lol:
Recommended Posts