musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 *mumsa på fötterna kanske? tar av strumpan - va svettig den va... tar en tugga av ena stortån...*
ThomasJ Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Sådär, nu har jag spelat in en minimix. Your browser does not support the HTML5 audio tag 1. Roger Sanchez - Another Chance 2. Basement Jaxx - Plug It In 3. Basement Jaxx - Jump n' Shout 4. Eric S feat. Martha Jean "The Queen" - You Are Somebody! 5. Shapeshifters - Lola's Theme Som sagt, mini. Och som sagt, hits. va fint:P
ThomasJ Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Sådär, nu har jag spelat in en minimix. Your browser does not support the HTML5 audio tag 1. Roger Sanchez - Another Chance 2. Basement Jaxx - Plug It In 3. Basement Jaxx - Jump n' Shout 4. Eric S feat. Martha Jean "The Queen" - You Are Somebody! 5. Shapeshifters - Lola's Theme Som sagt, mini. Och som sagt, hits. va fint:P jag leker vidare med det.. kan bli en stafett mix:P
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Du har inget med Kalle Jularbo, Snoddas eller George Formby? 🙂
Dark Of Light Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 (redigerat) Tja Paz! Allt lungt? Se där 1977.. Elvis dog 🙂 Redigerat 11 mars 2006 av Dark Of Light
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Sådär, nu har jag spelat in en minimix. Your browser does not support the HTML5 audio tag 1. Roger Sanchez - Another Chance 2. Basement Jaxx - Plug It In 3. Basement Jaxx - Jump n' Shout 4. Eric S feat. Martha Jean "The Queen" - You Are Somebody! 5. Shapeshifters - Lola's Theme Som sagt, mini. Och som sagt, hits. va fint:P jag leker vidare med det.. kan bli en stafett mix:P Fin idé!
ThomasJ Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tja Dol wieeee... här nobba man två damer att komma över.... inga kvinnor i mitt hem när jag har dator,vin och musik!!!! trött på dom alla:D
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tja Paz! Allt lungt? Se där 1977.. Elvis dog 😄 Jao, allt lugnt. Sitter å pluggar 🙂
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Sådär, nu har jag spelat in en minimix. Your browser does not support the HTML5 audio tag 1. Roger Sanchez - Another Chance 2. Basement Jaxx - Plug It In 3. Basement Jaxx - Jump n' Shout 4. Eric S feat. Martha Jean "The Queen" - You Are Somebody! 5. Shapeshifters - Lola's Theme Som sagt, mini. Och som sagt, hits. va fint:P jag leker vidare med det.. kan bli en stafett mix:P Fin idé! Den e skön mackan. Visste inte du hade sånna skills 🙂
ThomasJ Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Sådär, nu har jag spelat in en minimix. Your browser does not support the HTML5 audio tag 1. Roger Sanchez - Another Chance 2. Basement Jaxx - Plug It In 3. Basement Jaxx - Jump n' Shout 4. Eric S feat. Martha Jean "The Queen" - You Are Somebody! 5. Shapeshifters - Lola's Theme Som sagt, mini. Och som sagt, hits. va fint:P jag leker vidare med det.. kan bli en stafett mix:P Fin idé! i viket prog har du mixat? eller är det hårdvara?
Dark Of Light Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tja Dol wieeee... här nobba man två damer att komma över.... inga kvinnor i mitt hem när jag har dator,vin och musik!!!! trött på dom alla:D Det är klart när de snor dina plånböcker.... 🙂
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tja Dol wieeee... här nobba man två damer att komma över.... inga kvinnor i mitt hem när jag har dator,vin och musik!!!! trött på dom alla:D Det är klart när de snor dina plånböcker.... 😄 hahaha 🙂
ThomasJ Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tja Dol wieeee... här nobba man två damer att komma över.... inga kvinnor i mitt hem när jag har dator,vin och musik!!!! trött på dom alla:D Det är klart när de snor dina plånböcker.... 🙂 😄 haha
ThomasJ Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 när e det man blir veteran? jag börjar känna mig som en iaf!
Dark Of Light Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 när e det man blir veteran? jag börjar känna mig som en iaf! Långt skägg, stor k** men du kan inte se den för magen är i vägen? 🙂
ThomasJ Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 när e det man blir veteran? jag börjar känna mig som en iaf! Långt skägg, stor k** men du kan inte se den för magen är i vägen? 😆 du har nog rätt... jagjobbar på både skägget o magen.. inte rakat mig på ett tag nu
nurfen Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Haha, idag ska jag på en fest 4 hus från mitt eget.. ..vilket betyder att jag kan dricka ÄNNU mer! 😆
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 när e det man blir veteran? jag börjar känna mig som en iaf! Långt skägg, stor k** men du kan inte se den för magen är i vägen? 😳 😱 Jag ser min 😆
nurfen Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Jag ser min 😆 Då är du ingen veteran, din lilla spjuver 😳
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Haha, idag ska jag på en fest 4 hus från mitt eget.. ..vilket betyder att jag kan dricka ÄNNU mer! 😆 MEN SLUTA! Vet du hur avundsjuk jag blir nu 😳 !!!
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Jag ser min 😆 Då är du ingen veteran, din lilla spjuver 😱 Det står något annat under min bild 😳
nurfen Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Haha, idag ska jag på en fest 4 hus från mitt eget.. ..vilket betyder att jag kan dricka ÄNNU mer! 😆 MEN SLUTA! Vet du hur avundsjuk jag blir nu 😳 !!! Säger han med laxen! Jag kan praktiskt taget RULLA hem från festen inatt!
Recommended Posts