Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Tja Dark! Va händer? 😛 Inte mycket Paz.. Lider fortfarande av efterdyningarna av gårdagens små upptäckter. 😏
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Tja Dark! Va händer? 🙂 Inte mycket Paz.. Lider fortfarande av efterdyningarna av gårdagens små upptäckter. 😏 haha! Kass 😛
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Nå, själv då Pazo. Inne på elfte biran och minst tre tjejer på gång för kvällen eller..? 😏
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Nå, själv då Pazo. Inne på elfte biran och minst tre tjejer på gång för kvällen eller..? 😛 Nej 🙁 Sitter och är forkyld. Måste plugga hela helgen så fest blire int. Dock vill jag ut å dricka lite på nån pubb ikväll. Hoppas axel kan sen bara 😏 Kan inte nåra fina tjejer bara "råka" komma förbi här me 🙂
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) Hej! vart hos frisören - ska tebax om 14 da'r och lägga platinablonda och mörkbruna slingor testat gitarrerna Levin Classic 8, Levin Classic 10, Raimundo 104B, Tanglewood NW15ST, Washburn CG45SCE NH, Simon & Patrick SP6 C - idag överraskade endast Washburn och Raimundo positivt Raimundo 104B : 2300 SEK (Löjligt prisvärt) knåpa på hemsidaprylarna se på italiensk fotboll och motionera? färsk pasta på gång//:musik Redigerat 10 mars 2006 av musik
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Nå, själv då Pazo. Inne på elfte biran och minst tre tjejer på gång för kvällen eller..? 🙁 Nej 🙁 Sitter och är forkyld. Måste plugga hela helgen så fest blire int. Dock vill jag ut å dricka lite på nån pubb ikväll. Hoppas axel kan sen bara 😏 Kan inte nåra fina tjejer bara "råka" komma förbi här me 😛 Örh.. Inget vidare med pluggandet och förkylningen... 🙁 Ring och beställ några brudar vetja... 😆🙂 Näeh.. Måste gå nu, innan hund F skiter på golvet igen. Känner för en otroligt tidig kväll egentligen men har i ett svagt ögonblick lovat en brud att vara hemma och vaken, hon är på G hitåt 🙂🙁🙂🙁 ... Kan inte minnas när jag kände för att hellre sova istället, sist... Märkligt egentligen... 😆😛
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Ahh, året var 1970.. Vad faen hände då, då? Jimi Hendrix dog. 😎 Jag föddes. 😉
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Blir nog ingen utgång ikväll inte. KÄnner mig väldigt tung i huvudet å sånt. förkylningen ligger hårt 😎 . Men ringer någon med sköna planer ställer jag 😉 Funderar på å köp me en pås chips å dra en film 🙂
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Ikväll va jag och spelade in en funk... men efter ett tag så försvann ena hårddisken. HUR är det möjligt? 😉 Aja, får väl ta och operera datorhelvetet nån dag sen.......... 😎 :julli-nusse:
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Gubbe! 🙂 Slyngel!!! 😉 du vet att du nästan är dubbelt så gammal som mig! bara 2 år som fattas 😎
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Man kanske inte ska anstränga rösten med lite sång när man är förkyld och har ont i halsen 😉
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Gubbe! 😆 Slyngel!!! 😆 du vet att du nästan är dubbelt så gammal som mig! bara 2 år som fattas 😆 Här fattas ingenting!! 😆 Utom möjligen påfyllning i whiskyglaset. Skål! 😆😆😄
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Gubbe! 😆 Slyngel!!! 😆 du vet att du nästan är dubbelt så gammal som mig! bara 2 år som fattas 😆 Här fattas ingenting!! 😆 Utom möjligen påfyllning i whiskyglaset. Skål! 😆😄😄 Skål! *håller uppe en vattenflaska* 😆
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Gubbe! 😆 Slyngel!!! 😆 du vet att du nästan är dubbelt så gammal som mig! bara 2 år som fattas 😆 Här fattas ingenting!! 😆 Utom möjligen påfyllning i whiskyglaset. Skål! 😄😄😄 Skål! *håller uppe en vattenflaska* 😆 Jatack, lite vatten i vill jag ha, men bara lite... 😆
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Nä, nu ska jag gå upp till min familj och se om de märkt att jag varit borta ett par timmar. Min gissning är att de sover. Ungarna är jättefina men de sover alldeles för lite. Vi hörs!
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) Ja, Jordan är bra. Helst ska det vara en i Medium med ett ganska "mjukt" handtag med räffling. Den ligger skönt både i handen och på tanden. Både vita och blåa strån är fint. Speciellt när de senare är invändigt. Big smile// 😳 Redigerat 10 mars 2006 av musik
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Pera gjorde ju ett inlägg om Jordan! Eller var det skorna han menade????? 😳 :musik
Per_a_55 Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Pera gjorde ju ett inlägg om Jordan! Eller var det skorna han menade????? 😳 :musik Musik, musik, det var rättsläkaren så klart. Nu skall jag sova!
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Finns det en rättsläkare som heter Jordan? Ok. 😳 NATTI!
Recommended Posts