Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

här händer d int emkt idag.. fan va o köpte kakor, bolaget ligger precis bredvid affären, men så dutti jag var o inte gick in:P hadde inte råd att gåin är nog sanningen, men ikväll blir det vin i låda

Link to comment
Dela på andra sajter

här händer d int emkt idag.. fan va o köpte kakor, bolaget ligger precis bredvid affären, men så dutti jag var o inte gick in:P hadde inte råd att gåin är nog sanningen, men ikväll blir det vin i låda

Inte att förakta vin i låda alls... Faen vilken karaktär att inte hoppa in på bolaget, det är så lätt att "bara gå in och köpa några..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Nå vad händer ikväll då Pico?? Det har varit en rätt slow dag...

Idag blir det jättepiano. Tror jag ivf...

Orkar inte dra igång något själv ivf, möjligen att man hakar på om någon ringer...

Självrå? 😱

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Uschja.. Som sagt, en av de segare dagar jag upplevt på länge. Var hos en kompis igår som hittade en låda Heineken som han alldeles hade glömt bort(!!!) Nå, det ena gav det andra och idag vaknade jag med världens blykeps. 😱 Sov alldeles för länge så hund f sket på golvet 😆😕 .. Redan där förståd jag vart den här dagen lutade åt 😉 Näh, inget på gång här heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Uschja.. Som sagt, en av de segare dagar jag upplevt på länge. Var hos en kompis igår som hittade en låda Heineken som han alldeles hade glömt bort(!!!) Nå, det ena gav det andra och idag vaknade jag med världens blykeps. 😱 Sov alldeles för länge så hund f sket på golvet 😆😕 .. Redan där förståd jag vart den här dagen lutade åt 😉 Näh, inget på gång här heller.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...