Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 😳 Gmrgn Gt Mrrn! Lgt? Mndr br.. R bkfll *harkel* Örrh! ... Blykeps på... Djävla Heineken. Men kul var det 😳
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 😳 Gmrgn Gt Mrrn! Lgt? Mndr br.. R bkfll *harkel* Örrh! ... Blykeps på... Djävla Heineken. Men kul var det 😳 Jag läste att ni löste lite världsproblem igårn. Hatten av för er... 😆 Jag tyckte att fåglarna sjöng lite extra bekymmerslöst imorse.
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) 😳 Gmrgn Gt Mrrn! Lgt? Mndr br.. R bkfll *harkel* Örrh! ... Blykeps på... Djävla Heineken. Men kul var det 😳 Jag läste att ni löste lite världsproblem igårn. Hatten av för er... 😎 Jag tyckte att fåglarna sjöng lite extra bekymmerslöst imorse. Äntligen!!! Och som vi har försökt tidigare, så.. Nu är det alltså fullbordat, som han sa. 😄 Här Gote Har hört att banan är bra mot bakfylla, stämmer det Gote? Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😆 Redigerat 10 mars 2006 av Dark Of Light
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😳 😮 😳😆😄😎😆
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😳 😮 😳😆😄😎😆 Har du också sett sådana filmer? 😮 Se där, 1961... Vad hände då tro? Redigerat 10 mars 2006 av Dark Of Light
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😳 😮 😆😄😎😆😮 Har du också sett sådana filmer? 😮 Se där, 1961... Vad hände då tro? ...Bananfilmer alltså...har väl hänt... 😳
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😳 😮 😄😎😆😮😮 Har du också sett sådana filmer? 😮 Se där, 1961... Vad hände då tro? ...Bananfilmer alltså...har väl hänt... 😆 Jag vill minnas nåt som hette Trazan och Banarne, men jag kan ha fel... 😳
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😳 😮 😎😆😮😮😮 Har du också sett sådana filmer? 😮 Se där, 1961... Vad hände då tro? ...Bananfilmer alltså...har väl hänt... 😆 Brr... Såg en med ägg och apelsiner en gång 😄 Otroligt vad människan kan göra med lite vilja. 😳
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😳 😮 😎😆😮😮😮 Har du också sett sådana filmer? 😮 Se där, 1961... Vad hände då tro? ...Bananfilmer alltså...har väl hänt... 😆 Brr... Såg en med ägg och apelsiner en gång 😄 Otroligt vad människan kan göra med lite vilja. 😳 och lite olivolja...för glidet, inte smaken...
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Se där, 1961... Vad hände då tro? Den här mannen tog en liten tur... 😳
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😆 😮 😎😆😮😮😮 Har du också sett sådana filmer? 😮 Se där, 1961... Vad hände då tro? ...Bananfilmer alltså...har väl hänt... 😄 Jag vill minnas nåt som hette Trazan och Banarne, men jag kan ha fel... 😳 Har du sett Smala Sussie? Men där fyllde å andra sidan Banarne en tjej, så det kanske inte räknas riktigt.. 😳 Hah, Pölsa number one! Ja, djävlar... 😮
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😆 😮 😆😮😮😮😮 Har du också sett sådana filmer? 😮 Se där, 1961... Vad hände då tro? ...Bananfilmer alltså...har väl hänt... 😄 Brr... Såg en med ägg och apelsiner en gång 😎 Otroligt vad människan kan göra med lite vilja. 😳 och lite olivolja...för glidet, inte smaken... Olivolja ska ju vara nyttigt... 😳
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 F-n, jag sitter ju här och tjötar bort niofikat...det bästa på hela dan... Snart tillbaks.
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kom på att en del använder banan som.. Bakfyllnad 😳 😮 😎😆😮😮😮 Har du också sett sådana filmer? 😮 Se där, 1961... Vad hände då tro? ...Bananfilmer alltså...har väl hänt... 😆 Brr... Såg en med ägg och apelsiner en gång 😄 Otroligt vad människan kan göra med lite vilja. 😳 och lite olivolja...för glidet, inte smaken... 😮😮
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 F-n, jag sitter ju här och tjötar bort niofikat...det bästa på hela dan... Snart tillbaks. Nope. Det bästa på fredagen är två-fikat. För då blir det andra bullar... 😳 Andra än förra fredagen alltså. 😳
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Vad pedagogiskt att använda binde-streck i samman-satta ord... 😳
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Vad pedagogiskt att använda binde-streck i samman-satta ord... 😳 😳 - 😆
mornel Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Vad pedagogiskt att använda binde-streck i samman-satta ord... 😳 Kamratposten stylee
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Vad pedagogiskt att använda binde-streck i samman-satta ord... 😳 Kamratposten stylee Word! 😳
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 F-n, jag sitter ju här och tjötar bort niofikat...det bästa på hela dan... Snart tillbaks. Nope. Det bästa på fredagen är två-fikat. För då blir det andra bullar... 😆 Andra än förra fredagen alltså. 😳 Har förmånen att sluta halv ett på fredagarna. Iofs så har jag 8,5 timmars arbetsdag mån-tors, men det glömmer man lätt när det blir fredag em.
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 F-n, jag sitter ju här och tjötar bort niofikat...det bästa på hela dan... Snart tillbaks. Nope. Det bästa på fredagen är två-fikat. För då blir det andra bullar... 😆 Andra än förra fredagen alltså. 😆 Har förmånen att sluta halv ett på fredagarna. Iofs så har jag 8,5 timmars arbetsdag mån-tors, men det glömmer man lätt när det blir fredag em. Men då förstår jag ännu mindre... 😳 Du föredrar alltså morgonfikan (på jobbet) framför eftermiddagsfikat (hemma). Är det så illa på hemmafronten? 😳 Vill du prata om det så finns jag här...
Gote Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Heter det fikan eller fikat i bestämd form singularis? Man tar EN fika, så då borde det heta fikan? 😳 Fikat är förresten supinum. Har fikat blir väl pluskvamperfekt... 😆
Hilmer Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 F-n, jag sitter ju här och tjötar bort niofikat...det bästa på hela dan... Snart tillbaks. Nope. Det bästa på fredagen är två-fikat. För då blir det andra bullar... 😆 Andra än förra fredagen alltså. 😆 Har förmånen att sluta halv ett på fredagarna. Iofs så har jag 8,5 timmars arbetsdag mån-tors, men det glömmer man lätt när det blir fredag em. Men då förstår jag ännu mindre... 😳 Du föredrar alltså morgonfikan (på jobbet) framför eftermiddagsfikat (hemma). Är det så illa på hemmafronten? 😳 Vill du prata om det så finns jag här... 😆😆😆 Måste lära mig att vara tydligare. Det är det bästa på arbetsdagen alltså
Recommended Posts