Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Ont i halsen och dvd-skivan har fastnat i brännaren...

Imon...rehabträning igen.

Sedan Levin och andra gitarrer för test.

😆

Natti, Pazo!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Inte Levin? Hur gammal var din Levin på vinden? Förr var det ett högaktat kvalitetsmärke! Undrar hur det är idag? De gjorde bort sig när de satsade enbart på Asientillverkning ett antal år. Nu tillbaka i Sverige för 3 av 9 modeller.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

På avdelningen Stålsträngat måste jag säga att Cutaway-Washburnen lät ruggigt bra!! Med inbyggd mik (ej testad), för 4500 SEK.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Mmmm... Deras 9 modeller kostar mellan 995 till 4395 SEK.

Växte upp med Levin. Brorsan hade en alltså. Och själv började jag med Levin-mandolinen (tillverkad i slutet av 1940-talet) som 5-åring. Det var mitt första instrument. Ej blockflöjt som andra.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Min hemsida kommer upp denna månad, om jag bara kunde få klartecken från surftown att man kan lägga mp3 och videosnuttar där också, och inte bara text och stillbilder. Inga FAQ besvarar det heller.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nurfen: det handlar inte så mycket om tillstånd, det handlar mer om att deras webbredigeringsprogram kanske inte klarar av det eller att det utrymme man disponerar inom abonnemanget inte täcker detta...

😆

...eller också gör det det!!

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

1500 Mb bara.

Videon snor väl mycket?

Streaming är när musiken/videon kommer "direkt" hos mottagaren va? Till skillnad från nedladdning då...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hittar inget i deras webbredigeringsprogram som talar om något om video eller mp3. Har kört deras demon några gånger förut och byggt provsida flera gånger för att lära mig det rätt enkla programmet. Har inte sett nånstans där att man kan lägga in mp3-låtar och videosnutt/ar. Nu måste alla ha login-ord för att testa det programmet...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

1500 MB.. Då kan du ju garanterat slänga upp mycket MP3.

& så länge du komprimerar videon så ska den inte heller ta skadligt med plats. En långfilm i okej kvalitet tar ju runt 700 MB med XviD-komprimering - och du ska väl inte lägga upp två långfilmer på sidan? 😆

Streaming är när den spelas upp direkt på hemsidan, ja. Förstår inte varför folk envisas med det. Det är ju mycket bekvämare att ladda hem låtarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte sett nånstans där att man kan lägga in mp3-låtar och videosnutt/ar.

Det måste ju gå att ladda upp enskilda datafiler till servern? Ladda upp en MP3 som vilken datafil som helst, och länka till filen i redigeringsprogrammet. Jag vet inte hur det ser ut, men man tycker ju att det borde vara någorlunda logiskt iallafall.

Nu ska jag sova! Godnatt 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hoppla!

Läste nu surftowns villkor. De kör ett race tvärtom. Syftet är INTE med deras webbhotell att det ska vara en plats för hämtning av mp3-filer och visning (av film), utan en plats för försäljning direkt med visning direkt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, om man skulle göra en Hilmer...  🙂

😄

Nä, nu ska jag hem och äta prinskorv!

Ha de!!

🙂

🙂

Haha...och gott var det. Stekt potatis, stekt ägg och rödbetor fick jag till.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, om man skulle göra en Hilmer...  🙂

😄

Nä, nu ska jag hem och äta prinskorv!

Ha de!!

🙂

🙂

Haha...och gott var det. Stekt potatis, stekt ägg och rödbetor fick jag till.

🙂

Gaaanska så najs! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...