Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

dj box: Jag tittade på surftowns sortiment över hemsidepaket. Det finns tre nivåer. Bara för den mest avancerade och dyraste ingick SSL och dedikerad ip-adress. SSL är väl bra att ha, men dedikerad ip-adress är ju inte alls bra om det uppstår ett problem med bredbandet här i huset, vilket hänt nån gång... Då får man en annan ip-adress nämligen. Den är alltså inte dedikerad utan skiftar, dynamisk som du kallar det...

Eller seglar jag?

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Idag föddes en vacker tråd

Beauty Guitars

:rolleyes:

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Så kan nån tala om för mig om man kan lägga upp mp3-filer och mpeg/avi-videosnutt direkt på hemsidan hos surftown!!!

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Så kan nån tala om för mig om Levin gitarrer är nåt att ha nu igen? Fabriken försvann ju, och tillverkningen flyttade till Asien. Nu görs dock tre av nio modeller i Sverige igen. VAR? VAr finns Levins fabrik här i landet? Helsolid spansk för 2700 SEK är ju sjukt billigt!!

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag ska flukta på Levingitarrer imon. Hoppas inte den där märklige musikern dyker upp i butiken då igen. Då kommer jag aldrig därifrån, vilken tjatmumrik...

Detta är en Levin Classic 12 - helt solid gran/ceder & mahogny. 2700 SEK. Helsolida spanska kostar annars definitivt mer än 10 papp.

LevinC12sm.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Den där första listan är hos Gitarren hemsida... 😄 Tony Levin har jag ingen koll på dock. Gitarren i bilden har ett trevligt yttre också. Får se imon om den har mindre hals än Alhambra.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nurfen: Ja, spanska gitarrer suger rätt friskt. Det är då de bågnar. Man får vara försiktig!

Grahn: Sedan har de två till som är dyrare. Toppmodellen kan man få för 4400 SEK. Nästan inte klokt det heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag har en Levin mandolin från 1940-talet!! Ska låta värdera den.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Njaee...Gitarren butik ligger inom 6 minuters promenad härifrån. Men annars har jag varit på Jam, Musikbörsen och Andreasson Musik samt MUG. Samtliga inom 25 minuter härifrån.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Levin_C8sm.jpg

Levins toppmodell idag: Classic 8. 4400 SEK.

Väldigt lik Classic 12 kom jag på... Skiljer lite pytte.

16 mil? Det tar ett dygn att gå. OM du har bra kondition.

:rolleyes:

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...