Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 😛Fattar inget...känns precis som vanligt... 😳 Ord... 😠 😆
Dark Of Light Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Gäsp.... kanske man skulle köpa en sån här? ...Och göra sådana här? 😳😛😠
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Gäsp.... kanske man skulle köpa en sån här? Morrn! Det kallar jag tupplur!! 😛
Pico Postat 9 mars 2006 Trådstartare Postat 9 mars 2006 Gäsp.... kanske man skulle köpa en sån här? Morrn! Det kallar jag tupplur!! 😛 Steg bara upp för en kopp kaffe och en snus... 😠
nurfen Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Slemmigt är mysigt ibland. Min förkylning börjar släppa! 😆😆😆
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Somnar hela tiden... Det kommer efteråt... När man sovit mindre några nätter... Fy fan. 😆
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Jovisst nurfen. Om det ändå vore ibland. Jag har det kroniskt. 😆
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 (redigerat) Det verkar som om färre skriver på Forumet nuförtiden. Jag menar hela forumet totalt. Tendensen är att Forum dör alltså...?!? Eller? Är det kanske så att Öppna delen är alltmer populär. Därför står det "still" i många andra avdelningar... Är det någon som känner till någon spansk klassisk nylonsträngad gitarr vars hals har liten omkrets?? 😆 :musik Redigerat 9 mars 2006 av musik
Dark Of Light Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Slemmigt är mysigt ibland. Min förkylning börjar släppa! 😆😆😆
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Intressant. Märkligt att det står "old" sick people där... Grundar det sig på statistik? Vilken djävel som helst kan ju ha en näsduk?! 😆
Dark Of Light Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Intressant. Märkligt att det står "old" sick people där... Grundar det sig på statistik? Vilken djävel som helst kan ju ha en näsduk?! 😆 Handplockad snor vettu´. Endast de bästa råvarorna väljs ut i en omsorgsfull process som garanterar dig som konsument att just du får det bästa tillgängliga snoret på marknaden... *Puh*
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Är det någon som känner till någon spansk klassisk nylonsträngad gitarr vars hals har liten omkrets?? 😆 :musik Jag har en som jag fick när jag var 10-12 år (vilket ju är...host...ca 23 år sen) Det är nog någon slags juniorvariant på gitarr. Iofs är hela gitarren lite mindre men halsen är rätt bekväm ändå. Finns det inga såna. Kanske ljudet blir för lidande då?? Nåja - det enda jag kom på i alla fall.
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Intressant. Märkligt att det står "old" sick people där... Grundar det sig på statistik? Vilken djävel som helst kan ju ha en näsduk?! 😆 Handplockad snor vettu´. Endast de bästa råvarorna väljs ut i en omsorgsfull process som garanterar dig som konsument att just du får det bästa tillgängliga snoret på marknaden... *Puh* Man ska satsa på kvalitet!
Dark Of Light Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Intressant. Märkligt att det står "old" sick people där... Grundar det sig på statistik? Vilken djävel som helst kan ju ha en näsduk?! 😆 Handplockad snor vettu´. Endast de bästa råvarorna väljs ut i en omsorgsfull process som garanterar dig som konsument att just du får det bästa tillgängliga snoret på marknaden... *Puh* Man ska satsa på kvalitet! ABSOLUT!!! Köp billigt och man får bara ångra sig efteråt. Det brukar ju bli dubbelt så dyrt i slutändan också! 😆😆
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Jag skriver mer än nånsin på forumet! 😆 Men bara i den här tråden... 😆
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 (redigerat) Lyssnar på Glorious med Steve Vai - undrar hur det ser ut inne i huvvet på den mannen! 😆 EDIT: Steve Vain 😆 Redigerat 9 mars 2006 av Hilmer
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 (redigerat) Hilmer. Jovisst finns det barnmodeller. Jag spelade på en grym dito senast igår. Den låg på 7000 SEK. Men jag vill att kroppen ska vara STOOOOR!!!!!!!!!!!! Halsen ska vara tunn. Kanske bäst att gå till "Gitarrmakaren" inom promenadavstånd och låta honom bygga en efter mina önskemål. Han gör skitfina gitarrer. Precis hursomhelst och i exklusiva träslag. Jag har kollat in vad hans priser ligger på vid försäljning ut till konsument. Det är lite under Gibson... 😆 :musik EDIT:fingers. Har spelat fyra timmar Tele nyss. Överansträngd?! Redigerat 9 mars 2006 av musik
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 (redigerat) EDIT:fingers. Har spelat fyra timmar Tele nyss. Överansträngd?! 😆 Det är ungefär vad jag lyckas klämma in på en bra vecka. Nåja, om 20-25 år ska de väl ha flyttat ut de små liven. 😆 EDIT: Har förresten ingen Tele Redigerat 9 mars 2006 av Hilmer
Recommended Posts