Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Glass äter man på sommaren! 😛 Nej! Det är helt fel uppfattning! Glass kan man alltid äta, året om, dygnet runt 😆 Hänt i höstas: Viktor och hans vän Erik "häller" upp glass som de snart ska förtära! Viktor: Glass är ett av livets stora glädjeämnen! Erik: Då måste jag säga att du är en riktig livsnjutare. (säger han medans han tittar på min tallrik) 😆 Det är inte en uppfattning! Det är lag på det! 🙁 *Lyssnar inte...* 😆
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Njae, halvtrefikat blir det. Med en härlig kopp automatkaffe till. Jag pratade med Grahn... 😛 Automatkaffe? Wow! Vad är det ni firar? 🙁 Jaha, ber om ursäkt att jag kapade ert samtal. Firar att jag tagit meg genom förmiddagen och halva eftermiddagen utan större missöden. Jag förlåter dig! 😆 Vissa saker är helt klart värda att fira... 😆
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Njae, halvtrefikat blir det. Med en härlig kopp automatkaffe till. Jag pratade med Grahn... 😄 Automatkaffe? Wow! Vad är det ni firar? 😕 Jaha, ber om ursäkt att jag kapade ert samtal. Firar att jag tagit meg genom förmiddagen och halva eftermiddagen utan större missöden. Jag förlåter dig! 😑 Vissa saker är helt klart värda att fira... 😆 *Tar fram delicatobollen ur byrålådan* Snart nu! 🙂
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Firar att jag tagit meg genom förmiddagen och halva eftermiddagen utan större missöden. ...meg... !!!! ???? 😄
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Firar att jag tagit meg genom förmiddagen och halva eftermiddagen utan större missöden. ...meg... !!!! ???? 😄 Oj! Det var ett stort missöde! 😕
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Firar att jag tagit meg genom förmiddagen och halva eftermiddagen utan större missöden. ...meg... !!!! ???? 😄 Oj! Det var ett stort missöde! 😕 En hybrid av mig och mej?
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Firar att jag tagit meg genom förmiddagen och halva eftermiddagen utan större missöden. ...meg... !!!! ???? 😄 Oj! Det var ett stort missöde! 😕 En hybrid av mig och mej? Fråga inte mij... 😆
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Tomt... 😕 Hehe.. 😄 Du kan få det som är kvar på min... *Skjuter över en halväten delicatoboll till Gote*
ViktorDenStore Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Glass äter man på sommaren! 😕 Nej! Det är helt fel uppfattning! Glass kan man alltid äta, året om, dygnet runt 😑 Hänt i höstas: Viktor och hans vän Erik "häller" upp glass som de snart ska förtära! Viktor: Glass är ett av livets stora glädjeämnen! Erik: Då måste jag säga att du är en riktig livsnjutare. (säger han medans han tittar på min tallrik) 😄 Det är inte en uppfattning! Det är lag på det! 😆 *Lyssnar inte...* 😛 🙂 Jahopp! Vad händer annars då? Förutom att Grahn käkar glass? 😄
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Tomt... 😕 Hehe.. 😄 Du kan få det som är kvar på min... *Skjuter över en halväten delicatoboll till Gote* KAKA!!!
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Glass äter man på sommaren! 😕 Nej! Det är helt fel uppfattning! Glass kan man alltid äta, året om, dygnet runt 😑 Hänt i höstas: Viktor och hans vän Erik "häller" upp glass som de snart ska förtära! Viktor: Glass är ett av livets stora glädjeämnen! Erik: Då måste jag säga att du är en riktig livsnjutare. (säger han medans han tittar på min tallrik) 😄 Det är inte en uppfattning! Det är lag på det! 😆 *Lyssnar inte...* 😛 🙂 Jahopp! Vad händer annars då? Förutom att Grahn käkar glass? 😄 *Lyssnar inte...*
ViktorDenStore Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Glass äter man på sommaren! 😕 Nej! Det är helt fel uppfattning! Glass kan man alltid äta, året om, dygnet runt 🙂 Hänt i höstas: Viktor och hans vän Erik "häller" upp glass som de snart ska förtära! Viktor: Glass är ett av livets stora glädjeämnen! Erik: Då måste jag säga att du är en riktig livsnjutare. (säger han medans han tittar på min tallrik) 😄 Det är inte en uppfattning! Det är lag på det! 😆 *Lyssnar inte...* 😄 😛 Jahopp! Vad händer annars då? Förutom att Grahn käkar glass? 😄 *Lyssnar inte...* 😑 Din humor Gote... 😄
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Glass äter man på sommaren! 😠 Nej! Det är helt fel uppfattning! Glass kan man alltid äta, året om, dygnet runt 😉 Hänt i höstas: Viktor och hans vän Erik "häller" upp glass som de snart ska förtära! Viktor: Glass är ett av livets stora glädjeämnen! Erik: Då måste jag säga att du är en riktig livsnjutare. (säger han medans han tittar på min tallrik) 😄 Det är inte en uppfattning! Det är lag på det! 😳 *Lyssnar inte...* 😛 😉 Jahopp! Vad händer annars då? Förutom att Grahn käkar glass? 😛 *Lyssnar inte...* 😆 Din humor Gote... 😄 🥰
Recommended Posts