ViktorDenStore Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Va händer grabbar? 🙂 Äh, jag röker maja... annars inget? Själv då?
musik (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 ...det enda som inte e gott är grädde... Tänk om den var tjock vaniljkräm istället...eller chokladpudding... Mumma!!! Såg ett jätteintressant inslag på TV igår om semlans historia. Grädde är en ganska modern uppfinning på semlor... 🙂 :musik
ViktorDenStore Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Funderar på att äta upp sista semlan jag bakade igår... Är det du som är upphovsman till bilden? 🙂 Najs isåfall 🙁
musik (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Jag ser Sverige i en urkass prestation mot Irland borta, underläge 3-0. Vad har de i VM att göra??? 🙂
Pazo Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Va händer grabbar? 🙁 Äh, jag röker maja... annars inget? Själv då? Fan va skönt. Jag sitter här å är trött samt har lite huvudverk 🙂
ViktorDenStore Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Va händer grabbar? 😎 Äh, jag röker maja... annars inget? Själv då? Fan va skönt. Jag sitter här å är trött samt har lite huvudverk 🙂 Stackars liten... 🙂 🙁 Musik: Jepp, jag såg lite förut jag med, hemskt!
mornel Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Funderar på att äta upp sista semlan jag bakade igår... Är det du som är upphovsman till bilden? 🙂 Najs isåfall 🙁 Jajemänsan. Jag tror att jag tog bilden. Eller så tog Einar den. Vi tog några var. Semlorna bakade vi tillsammans.
mornel Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 När jag tänker efter tog nog Einar den där bilden, jag stod aldrig på höger sida om spisen med kameran.
ViktorDenStore Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Näfan! nu lägger jag ner! Natti! 🙂 Natti 🙁 Mornel: Ok, jaja du var duttig ändå Hälsa Einar... 😎
mornel Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 När jag tänker efter tog nog Einar den där bilden, jag stod aldrig på höger sida om spisen med kameran. Nähe! Du stod i mitten under kameran som kamerastativ? Intressant! 🙂🙂😎 Edit: Glömde ett ord.... 🙁 Nä. Jag stod till vänster om spisen.
ViktorDenStore Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Nahe... här händer ju inte mkt... bäst att sussa *Pössa*
Micke H Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Precis när alla går, så kommer lilla jag! WHASSUUPPP!!!! 🙂
Micke H Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 UGNSPANKAKA! ÄGGMACKOR! MAKARONER MED KÖTTBULLAR! Jag är hungrig... 🙂
musik (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Jepp, la in några kvinns i ujuj-tråden... 🙂
Recommended Posts