Pico Postat 9 mars 2006 Trådstartare Postat 9 mars 2006 För att göra en lång historia kort: HELVETE! 😄😮
Pico Postat 9 mars 2006 Trådstartare Postat 9 mars 2006 Näe fy fan, fittdag... tror jag tar o sover bort den här. God natt.
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 🙁 Får man äta glass fast det inte är lördag??? 😛 Jag har en delicatoboll kvar sen igår! 😆😆😆😆😆
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Njae, halvtrefikat blir det. Med en härlig kopp automatkaffe till.
ViktorDenStore Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Glass äter man på sommaren! 😛 Nej! Det är helt fel uppfattning! Glass kan man alltid äta, året om, dygnet runt 🙁 Hänt i höstas: Viktor och hans vän Erik "häller" upp glass som de snart ska förtära! Viktor: Glass är ett av livets stora glädjeämnen! Erik: Då måste jag säga att du är en riktig livsnjutare. (säger han medans han tittar på min tallrik) 😆
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Njae, halvtrefikat blir det. Med en härlig kopp automatkaffe till. Jag pratade med Grahn... 😛 Automatkaffe? Wow! Vad är det ni firar? 🙁
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Glass äter man på sommaren! 😛 Nej! Det är helt fel uppfattning! Glass kan man alltid äta, året om, dygnet runt 😆 Hänt i höstas: Viktor och hans vän Erik "häller" upp glass som de snart ska förtära! Viktor: Glass är ett av livets stora glädjeämnen! Erik: Då måste jag säga att du är en riktig livsnjutare. (säger han medans han tittar på min tallrik) 😆 Det är inte en uppfattning! Det är lag på det! 🙁
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Njae, halvtrefikat blir det. Med en härlig kopp automatkaffe till. Jag pratade med Grahn... 😛 Automatkaffe? Wow! Vad är det ni firar? 🙁 Jaha, ber om ursäkt att jag kapade ert samtal. Firar att jag tagit meg genom förmiddagen och halva eftermiddagen utan större missöden.
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Ditt ord mitt lag... fotbollslag. HAHAHAHA FATTAR NI?? (Jag skulle inte ha ätit en glass. Nu blev jag fan på bra humör igen juh 🙁 ) Hatar när det händer... 😛
ViktorDenStore Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Glass äter man på sommaren! 😛 Nej! Det är helt fel uppfattning! Glass kan man alltid äta, året om, dygnet runt 😆 Hänt i höstas: Viktor och hans vän Erik "häller" upp glass som de snart ska förtära! Viktor: Glass är ett av livets stora glädjeämnen! Erik: Då måste jag säga att du är en riktig livsnjutare. (säger han medans han tittar på min tallrik) 😆 Det är inte en uppfattning! Det är lag på det! 🙁 *Lyssnar inte...*
Recommended Posts