Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Den här då Lynxo: Vilken skönhet!!! 🙂 Fiffigt att skriva in namnen på tonerna/ackorden på halsen.
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Ser ni att den har inbyggd hastighetsmätare upptill??
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Jag kanske ska påpeka att det är fyra humbuckers som sitter på den. Så ingen får för sig att det är åtta single-coil. För det vore ju fånigt...
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Jag kanske ska påpeka att det är fyra humbuckers som sitter på den. Så ingen får för sig att det är åtta single-coil. För det vore ju fånigt... 🙂😄😆 Som switcharna ser ut kan man nog faktiskt spela med alla fyra mickarna igång samtidigt. Brööööl!!!!
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Från Eniro till Wood Sound (affär) till Kehlet Guitars. Ojojoj!!
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Jag kanske ska påpeka att det är fyra humbuckers som sitter på den. Så ingen får för sig att det är åtta single-coil. För det vore ju fånigt... 🙂 😄😆😆 Som switcharna ser ut kan man nog faktiskt spela med alla fyra mickarna igång samtidigt. Brööööl!!!! Svårt att INTE dista den signalen...
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Enda gitarren som inte priserna utsatta. Man kan förstå varför... Fjäril på huvudet. Vilka pärlemorinläggningar! Handbyggd.
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Jag kanske ska påpeka att det är fyra humbuckers som sitter på den. Så ingen får för sig att det är åtta single-coil. För det vore ju fånigt... 🙂 😆😆😆 Som switcharna ser ut kan man nog faktiskt spela med alla fyra mickarna igång samtidigt. Brööööl!!!! Svårt att INTE dista den signalen... Inte dista??????? Vadå??? Varfördå? 😄 😎
Dark Of Light Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Vilka monster DoL!! Ja.... Har fortfarande inte bestämt mig för om den undre är bra eller anus.. Nåväl.. Här Gote
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Spinal Tap är helt sjuka... Har ni hört Break like the wind? Grymma gästartister: Slash, Steve Lukather, Joe Satriani och Jeff Beck. Men solot spelar han själv... 🙂
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Vilka monster DoL!! Ja.... Har fortfarande inte bestämt mig för om den undre är bra eller anus.. Nåväl.. Här Gote Tack! Men jag har ju redan fått en banan borta hos Grahn! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Cheap Trick kör med en femhalsad på en låt på en dvd jag har. Jag tycker den lätt bra och inte anus. Bra eller a-a-nuss... :musik
Dark Of Light Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Vilka monster DoL!! 😆 Ja.... Har fortfarande inte bestämt mig för om den undre är bra eller anus.. Nåväl.. Här Gote Tack! Men jag har ju redan fått en banan borta hos Grahn! 🥰 Jag skämmer bort dig va? 🙁😆 Nåja, spara den och ha den till mellanmål då eller som dörrstopp eller... Stoppa upp den och ha den i bokhyllan 😱 .. HAH, ja alltså stoppa upp den med vadd... Näh det lät inte ett dugg bättre... Uppstoppad banan...
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Vad tycker folket här om Neil Youngs yviga gitarrstil? 🙁
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Vad tycker folket här om Neil Youngs yviga gitarrstil? 🙁 Jag lyssnar inte så mycket på honom, men yvigheten tycker jag funkar klockrent på Keep on rockin in a free world. Inte snyggt kanske, men grymt passande.
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Jag har 3 cd med hoonomm. Många tycker att jag kör med den gitarrtekniken parat med Scotti Moore ungefär. Slår en del alltså... 🙁
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Vad tycker folket här om Neil Youngs yviga gitarrstil? 😄 Jag lyssnar inte så mycket på honom, men yvigheten tycker jag funkar klockrent på Keep on rockin in a free world. Inte snyggt kanske, men grymt passande. Har ni sett G3 (Satriani, Vai. Malmsteen) köra den på G3 Live in Denver? Inte lika yvigt där kanske
Gote Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Elvis? 😮 Hans yviga hår däremot.. Jag har tunt och flygigt hår. Annat var det för 16 år sen... 😄
Recommended Posts