Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Ursäkta, nu stör jag mitt i samlaget...eehhh....samtalet...

Jag provspelade en Washburn Western idag. Märkligt träslag runtom på sargen och bakstycket. Mellanbrunt med "ögon" i svart som "tittade" på en... I skarven i bakstycket fanns ett sånt där "indianband", grön-gult mönster. Huvudet var flammigt och snyggt. Fronten var i gran och så snyggt sammansatt att man inte såg skarven! DET gillar jag. Det är essentiellt. 4500 SEK.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta, nu stör jag mitt i samlaget...eehhh....samtalet...

Jag provspelade en Washburn Western idag. Märkligt träslag runtom på sargen och bakstycket. Mellanbrunt med "ögon" i svart som "tittade" på en... I skarven i bakstycket fanns ett sånt där "indianband", grön-gult mönster. Huvudet var flammigt och snyggt. Fronten var i gran och så snyggt sammansatt att man inte såg skarven! DET gillar jag. Det är essentiellt. 4500 SEK.

🙂

:musik

Fan va gött då 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fronten var i Grahn och så snyggt sammansatt att man inte såg skarven! DET gillar jag. Det är essentiellt.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tokstollar!

Det får mig förresten att tänka på ett program på TV för flera år se'n, som tydligen hette Solstollarna. Jag trodde de hette Solstolarna, vilket tydligen innebar att jag gjorde bort mig.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Finns det nån vettig musikaffär i Danmark, Norge, England?

Hittade en eller ett par i UK och en i USA, som sålde en Yama billigare än här i stan... Hmmm... Det skiljde 1900, 3000 istället för 4900...

Finns det nån affär i Danmark? Norge? En i Skåne är 800 billigare...än här.

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag googlade för att försöka hitta någon musikaffär i Köpenhamn. Finns inte en enda!! Hittade ingen... Någon som vet nån?

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...