Pazo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Meh!! Inte ens Grahn Eller Pico 🙂 Jag som tom Bjudit ut Grahn på en dejt! 😛
Pazo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Jag som tom Bjudit ut Grahn på en dejt! 😄 Hur i helvete kunde jag missat det??? 😛 jag venne 🙂
Pazo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Jag som tom Bjudit ut Grahn på en dejt! 😄 Hur i helvete kunde jag missat det??? 😛 jag venne 🙂 Men du, vi håller på att repa nu men kan vi inte dra en snabbis i baskaggen efteråt? SÅKLART 😎
Pazo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Fan va vi flörtar då! 😛 😄 Du din icke Bajsvärld användare ska bara veta vad Grahn å jag gjort!... Ännu värre vad Pico å jag gjort 🙂
musik (oregistrerad) Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Ursäkta, nu stör jag mitt i samlaget...eehhh....samtalet... Jag provspelade en Washburn Western idag. Märkligt träslag runtom på sargen och bakstycket. Mellanbrunt med "ögon" i svart som "tittade" på en... I skarven i bakstycket fanns ett sånt där "indianband", grön-gult mönster. Huvudet var flammigt och snyggt. Fronten var i gran och så snyggt sammansatt att man inte såg skarven! DET gillar jag. Det är essentiellt. 4500 SEK. 🙂 :musik
Pazo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Ursäkta, nu stör jag mitt i samlaget...eehhh....samtalet... Jag provspelade en Washburn Western idag. Märkligt träslag runtom på sargen och bakstycket. Mellanbrunt med "ögon" i svart som "tittade" på en... I skarven i bakstycket fanns ett sånt där "indianband", grön-gult mönster. Huvudet var flammigt och snyggt. Fronten var i gran och så snyggt sammansatt att man inte såg skarven! DET gillar jag. Det är essentiellt. 4500 SEK. 🙂 :musik Fan va gött då 🙂
mornel Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Fronten var i Grahn och så snyggt sammansatt att man inte såg skarven! DET gillar jag. Det är essentiellt. 🙂
Pazo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Fronten var i Grahn och så snyggt sammansatt att man inte såg skarven! DET gillar jag. Det är essentiellt. 🙂 LOL!!!! 🙂🙂😆😆😆😆😆😆
mornel Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 I skarven i bakstycket fanns ett sånt där "indieband" 🙂 🙂
musik (oregistrerad) Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Tokstollar! Det får mig förresten att tänka på ett program på TV för flera år se'n, som tydligen hette Solstollarna. Jag trodde de hette Solstolarna, vilket tydligen innebar att jag gjorde bort mig. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Hej! Finns det nån vettig musikaffär i Danmark, Norge, England? Hittade en eller ett par i UK och en i USA, som sålde en Yama billigare än här i stan... Hmmm... Det skiljde 1900, 3000 istället för 4900... Finns det nån affär i Danmark? Norge? En i Skåne är 800 billigare...än här. 😉 :musik
musik (oregistrerad) Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Jag googlade för att försöka hitta någon musikaffär i Köpenhamn. Finns inte en enda!! Hittade ingen... Någon som vet nån? 😉 :musik
mornel Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Oj oj, nu är jag klar med frukosten och måste vara utanför dörren om sex minuter.
Dark Of Light Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 (redigerat) 😳 Såg ett TV program om tvångstankar en gång... 😆😱 Redigerat 9 mars 2006 av Dark Of Light
Hilmer Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Inte bra att jobba före morgonfikat. Man kan sträcka sig...elller nått
Recommended Posts